Jarig.

 thumb_20070421-192135-1.jpg

Mijn mannetje is jarig. Wie feliciteert hem?

20 Reacties op “Jarig.

  1. Van harte gefeliciteerd!!!!!!:-D

  2. Van harte gefeliciteerd!!! en hou oud is je mannetje geworden 😀 Feliciteer hem ff voor mij want ik mag niet op zijn 18+ log 😀

  3. Hartelijke gelukwensen en een dikke verjaardagszoen.

  4. gefelicteerd!!!! ben net bij je mannetje zelf al geweest!! nog een fijne dag en verwen hem maar lekker vandaag 😀

    kuss

  5. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag hoor! Enne hoe hangt de vlag er nu bij? Liefs, ~B~

  6. Ikke… GEFELICIFLAPSTAART!!

  7. Jomdelino nogmaals van Harte gefeliciteerd en geniet van je vrije middag !!

  8. Natuurlijk even feliciteren maar krijg bij hem steeds de melding: Sorry, you can only post a new comment once every 15 seconds. Slow down cowboy…..
    Ikkie niet begrijp 😦

  9. @jager:hij ook niet.

    Groetjes Chantal.

  10. Heeey ik kom net bij hem vandaan???

    Gefeliciteerd met je Mannetje Chantal!

    Fijne dag nog en liefs van Roos.

  11. Mannetje, van harte en veel sterkte met zo’n vrouwtje.

  12. Gefeliciteerd nog met je mannetje! Ik wou bij hem ook een berichtje plaatsen maar het lukte niet!

    liefs
    cootje

  13. Tassie loopt weer es achter de feiten aan: Alsnog van harte gefeliciflopstaart 😉

  14. Van harte gefeliciteerd!! (en natuurlijk Chantal ook met haar mannetje!)
    Ik ben een dagje te laat maar het is niet minder gemeend)

  15. Zoals gewoonlijk ook te laat, maar in ieder geval nen dikke proficiat

    Groetjes, Mario

  16. Beter laat dan nooit!!! Gefeliciteerd!!!!!!!

  17. Hip hip hoera … krijg ik nu een glas champagne?:))

Geef een reactie

