Een beetje ongerust.

10 Reacties op “Een beetje ongerust.

  1. Fokke & Sukke zijn geweldig!! Lekker rustig voor Britney in iedergeval…

  2. Ik hoop voor Britney dat het rustig blijft, maar ik denk dat het kalmte voor de storm zal zijn!!

    Groetjes, Mario

  3. Die is goed de weg kwijt hoor. Wij hoeven niet lang te wachten voor ze weer iets stoms doet.

  4. Hahahaha! Toevallig zag ik vandaag weer wat over haar staan op nu.nl

  5. Sinead O’Connor draait zich om in haar dusver ongedolven graf.

  6. we horen het vanzelf 😀

  7. en volgens haar is het allemaal de schuld van haar manager….. jaja lekker makkelijk

  8. Ik vind het eigenlijk wel triest dat haar zang carriere is veranderd in een papparazzi soap…laat haar toch met rust…ze mag wel beroemd zijn maar dat wil toch niet zeggen dat ze dan geen recht meer heeft op een prive leven?

  9. hihi, lang leve fokke en sukke…
    Elke week een nieuwe op mijn space!

Geef een reactie

