Terreuraanslagen.

c.jpgIk had er  geen voorstelling van , wat moet je verwachten van onze vrouw-vriendelijke  Claudia de breij . Ze begon met een liedje waarbij ze al gelijk haar excuses aanbood voor wat er de avond ging komen. Goede start dus . En dat was het ook . Na een ontruiming  oefening voor terreuraanslagen , waarbij het publiek actief mee moest doen .( wij zaten gelukkig op het balkon  )Claudia ontpopte  zich als  een humoristisch en gedegen vakvrouw die geen blad voor haar mond nam over wat voor onderwerp dan ook.  We zouden vaker naar het theater moeten , want het was een hele leuke avond . Iemand nog suggesties?

18 Reacties op “Terreuraanslagen.

  1. Ik vind haar wel goed… persoonlijk… lekker gestoord… net als Sara Kroos

  2. Waarom hebben wij Belgen zo geen groot talent?
    Het lijkt de Nederlanders wel in het bloed te zitten.

  3. Dag schat, ik heb de kaartjes bestelt, we gaan in september naar de Vliegende Panters 🙂

  4. Nou weer naar de vliegende Panters 😀 gezellig

  5. Ik ben nog maar 1 keer naar het theater geweest en daar is het voor mij bij gebleven..Ik heb er niet veel mee… 😉

  6. Pluk de dag in Rotterdam.
    Theatersport.

  7. Volgens mij is die Claudia best een heftig brutaaltje als ze op het podium staat! Ik heb stukjes ervan gezien en kwam tot de conclusie dat je je kinderen daar maar beter niet mee naar toe kan nemen….. haha!

  8. Ik persoonlijk ben meer voor Najib Amhali.. Jammer alleen dat daar geen kaartjes meer voor te krijgen zijn. Die voorstellingen zijn binnen no-time uitverkocht 😦

  9. Ik ben met de zaak naar Najib geweest. Hij is heel leuk en je lacht je rot.

  10. Wat dacht je van een ander theater of misschien een andere voorstelling in hetzelfde theater. 🙂

  11. Ga eens naar Waardenburg en de jong… Als ze nog optreden… Harde humor!

  12. Wij gaan ook veel te weinig naar het Theater (eigenlijk zou je daar een maandelijks terugkerend fenomeen van moeten maken).
    Hahaha heeft ze leuk gedaan die Claudia met het ontruimingsoefening! 😉

  13. Lijkt mij ook wel leuk maar ik ben altijd te laat met bestellen van de kaarten (hhel handig hahaha).

  14. Ja leuk theater, wij gaan veels te weinig.

    Geniet van het mooie weer! Liefs, ~B~

  15. ook ik kom er veelste weinig dus kan je geen aanraders geven, vliegende panters is toch weer iets leuks om naar uit te kijken 😀

    fijn weekend

  16. Ik heb ook geen tips.
    Ik ken ze alleen van radio en tv, en in het weekend zit ik graag lekker thuis.

  17. Claudia is goed hé…

    Wij zijn afgelopen dinsdag ook geweest, en toch leuk hoe mensen kunnen schrikken van een pauze aankondiging…..

  18. Ben al een tijd niet geweest, maar genoot ook altijd van Claudia. En van: Vrouw Holland, Guido Weijers, en vele anderen.
    Ultieme tip: cabarestaffettes – worden bij heel veel theaters wel gehouden. Jong talent, vaak errug leuk!

Geef een reactie

