Koninginnedag aanbieding.

 Speciaal voor koninginnedag , lekker voor op de BBQ.

Zolang de vooraad strekt.

hamsterburger_lachvandedag-nl.jpg

Gepikt van: weet ik niet meer.

21 Reacties op “Koninginnedag aanbieding.

  1. Ik zou niet eens een hap kunnen nemen van zo’n broodje. Wat een onsmakelijke advertentie is dat zeg.

  2. hahaha heel leuk, jammer dat AH bij ons niet open was 😉
    fijne avond Chantal
    groetjes, Corina:)

  3. mmm ziet er smakelijk uit 😉

  4. Halal geslacht zeg je, dan zijn ze voor de buren 🙂

  5. Laat maar, een beetje harig op mijn tong Bah !

  6. Pingback: T D W E S T E N » Blog Archive » Koninginnedag Aanbieding

  7. Ik pas hiervoor.
    Ik pas trouwens altijd als het AH betreft.

  8. LOL
    Wat een supergaaf plaatje 😉

  9. Hahahaha Ik zou best een Hamsterburgertje lusten maar dan moet wel dat velletje eraf! 😉

  10. Blijkbaar typisch Nederlands…….

    Maar wel een goeie!!!

    Groetjes, Mario

  11. ik vind die hamster juist leuk…

  12. In ieder geval een halal hamster, maar ik vond ze best grappig en die kerel die nu de reclame doet is ook niet alles 😉

  13. Agossie! Wat een droppie!

  14. Is weer eens wat anders dan een inburger.
    Groetjes Chantal Dré.

  15. Groetjes Chantal Dré? Wellicht nog alcohol in den aderen.
    Groetjes, Dré.

  16. whahahaahahahaha ik vind die reclames altijd wel leuk en zo ook dit plaatje

    fijne avond

  17. Jammer dat er ook tomaat tussen zit…..:D

Geef een reactie

