Spreuk van de week.

ere.jpgHet zou veel leuker zijn als je op je tachtigste geboren werd en langzaam achtien zou worden.

24 Reacties op “Spreuk van de week.

  1. Hey Chantal,
    lijkt me ook wel wat,jammer dat dat niet gaat lukken,ze zeggen altijd bewaar het leukste voor het laatst(toch)Groetjes Patricia

  2. Ik weet niet of dat wel zo leuk is…

  3. Net voor je dood nog even een opa of oma uitpoepen 😀

  4. Originele kijk op het leven, maar wat gebeurt er dan als we achtien zijn??

    Groetjes, Mario

  5. Het fijnste tot laatste houden is idd altijd het mooiste..
    Maar stel dat je sterft op je 40e ofzo, dan heb je nooit iets mooi gehad 🙂

  6. Word je dan vanzelf een sportieve jongeling?

  7. Tja, als je gelijk geboren wordt met allerlei klachten dan schiet het toch ook niet op! En want denk je als je als moeder zo’n groot gevaarte op de wereld moet zetten… 😉

  8. Is dit voor veel mensen niet een harde realiteit?

    Denk aan alzheimer patienten…

  9. Ik weet het niet of het zo is…
    Als je jong bent, krijg je de schuld van misdaden die je nimmer hebt begaan. Als je ouder wordt, worden je deugden toegeschreven die je nimmer hebt bezeten.
    Oud worden heeft ook wel iets… 😉

  10. Hahaha, hoe kom je nou weer aan die uitspraak?

  11. Nou, ik weet het niet hoor…

  12. whahahaahaha die reactie van Patrick, maar zo is het wel!!

  13. Nou dat lijkt me niet want dan houd het bij nul op en da’s helemaal niks om dan nog weer de pampers in te duiken hoor!

  14. Het lijkt me voor de dames alleen zo zwaar bevallen …

  15. Nou laten we dat nou maar niet doen.

    Groetjes van Roos

  16. Laten we maar de normale levensloop aanhouden. Effe zwaar om er uit te komen, maar daar herinner je je toch niks van. En dan lekker relaxed van start de eerste paar jaar.
    En als je dan echt oud geworden bent, herinner je je toch niks meer van de rest.

  17. Ik zou er niet aan moeten denken, je bent dan wel achttien, maar je word ook weer een hulpeloze baby die niet meer kan praten en iets duidelijk kan maken, dat lijkt mijn werkelijk een nachtmerrie, echt !

  18. Nee hoor ik ben dik tevreden over hoe mijn leven verloopt naarmate ik ouder wordt! 🙂

  19. Nou dat lijkt mij om eerlijk te zijn totaal niet leuk.. greetzzz Saffie

  20. Het lijkt me wel leuk om met de wijsheid te beginnen van een tachtig jarige…en die alleen maar nog meer te ontwikkelen naarmate je ouder wordt…maar of de moeders dat idd leuk zouden vinden om te bevallen van een volwassene??????? ze raken al helemaal ingescheurd door een baby… :-S

  21. Ik zou eerder opteren voor de normale gang van zaken, maar wel fysiek vanaf m’n 27e hetzelfde blijven. Verlost van alle ouderdomskwaaltjes.

  22. Kweet het nog niet eigenlijk hoor.
    Want ben je net lekker gewend aan het stapleven, kom je na een tijd weer in de luiers….ghegheghe

  23. Dat zou ik geweldig vinden……………..

  24. Dit wil ik dus ook meemaken……….

Geef een reactie

