Joepie de Poepie.

ba.jpgJoepie de poepie ik ben de 10.000  unieke bezoekers gepasseerd . Nou vraag ik me af wat is hier dan zo boeiend ? Ik doe me best om het gevarieerd en verrassend te houden . In 15 weken plaats ik 96 berichten en heb 1045 comments . Dus 96 berichten delen door 15 weken  is 6,4 berichten per week wat toch best netjes is . En 1045 comments delen door 96 is 10,8 comments per item .  Een zeer goed gemiddelde volgens mij . Dus hierbij wil ik iedereen bedanken voor jullie bezoek aan mijn hersenspinsel’s  en ik waardeer de comment’s te zeerste.

Een Dikke Kus .

22 Reacties op “Joepie de Poepie.

  1. Dat is toch hartstikke leuk,een goed teken,als men het leuk vindt komen ze weer terug.En je gemiddelde is toch super!!!!!!Fijne zondag

  2. Dat maakt web-loggen leuk, reacties! Ach en ik heb ook liever 150 bezoekers per dag die echt lezen en regeren dan 1500 bezoekers per dag die alleen maar plaatjes kijken en jatten.. 😉

  3. @ Chantal : Ik ben jaloers op je, inhoudelijk doe je het beter dan mijn en Jager, de droom van elke weblogger, lezende lezers, maar helaas, google geeft de onnodige kliks en veel bezoekers is zeker geen garantie voor veel comments, maar je hebt genoeg mensen die alleen van kijken houden zonder te pikken, lezen en weg wezen. Dat is het mysterie van het internet en de mens achter het beeldscherm, hoe komt hij bij jouw en wat doet hij bij jouw. In het algemeen zijn wijn bloggers met elkaar bezig, maar je hebt zat mensen die niet bloggen en alleen maar kijken, zo iets als de krant lezen en daar doe je het ook voor 🙂

  4. Je hebt een geweldige start gemaakt!! 😀

  5. Dat heb je mooi gedaan 😛 zo doorgaan en op naar 20 duizend

  6. Leuk… gaan we zoenen? Oké dan. Kus.

  7. Eindelijk… Die kus, daarvoor heb ik het nou allemaal gedaan.

  8. Op naar de miljoen comments …. gewoon doorgaan dus.

  9. En dan heb je ook nog eens gewonnen op mijn weblog!!!

  10. Duidelijk dat je veel vaste bezoekers hebt, die dan ook hun commentje willen geven.
    In ieder geval nen dikke proficiat!!! En de nodige zoenen ook natuurlijk!!!

    Groetjes, Mario

  11. Kijk dat zijn goede berichten want dan weet je tenminste waar je het voor doet!
    Ik vind het altijd weer leuk om even een kijkje te nemen op je log dus ik zou zeggen: blijf zo doorgaan en GeenStijl heeft er een zware concurrent bij! 😉

  12. Van harte… door naar 20.000#
    🙂

  13. Gefelciteerd!!!! dat zijn toch mooie resultaten 😉

  14. Gefeliciteerd! … en nog veel meer.

  15. Als nog gefeliciteerd hoor Chantal 🙂
    Groetjes van Roos.

  16. Om eerlijk te zijn heb ik daar geen kaas van gegeten.

  17. Gefeliciteerd Chantal 🙂 en als je zo doorgaat haal je de volgende ook makkelijk
    greetzzz, Corina

Geef een reactie

