Reactie.

st.jpgJullie reactie’s op mijn item ver***ft verbaasde me een beetje . Wat zijn de meningen verdeelt zeg , maar de meeste van jullie hebben begrip. Ik denk omdat diegene zelf in die situatie zitten of gezeten hebben . Ik wil er nog wel wat over kwijt . Ik werk voor een baas dus ik heb weinig te zeggen over de openingstijden . We maken geen afspraken omdat onze klanten dat niet prettig vinden . We zijn 6 dagen per week open en 2 avonden bij elkaar 55 uur . En beroerd om te werken zijn wij kapsters niet , je staat de hele dag op je benen en heb gezellige gesprekken met je klanten , en je moet je koppie er ook nog bijhouden . Maar als je denkt na een week werken dat je over 10 minuten naar huis kan en het word gewoon een uur later dan is dat een domper . En zoals jullie lezen kan je bij ons gewoon binnen lopen ‘een’ minuut voor sluitingstijd en je word nog geholpen voor een behandeling van een half uur . En je krijgt nog koffie of thee ook. Maar dat zijn onze gedachtes .

15 Reacties op “Reactie.

  1. Ik snap je wel hoor maar als eigenaar van de zaak kan ik me er ook wel iets bij voorstellen

  2. Ik snap je gedachten meis, en ik zou het niet in mijn hoofd halen op zo kort op sluitingstijd nog bij een kapper binnen te lopen, maar wie ben ik. Liefs, ~B~

  3. Ik snap je helemaal Chantal en verbaasde me ook om bepaalde reacties maar nu van Patrick ook. Want ik zou als baas daar toch op een nette manier wat van zeggen. Wie komt er nou om 1 minuut voor sluitingstijd vragen of je geknipt kan worden??? Dan ebn je voor mij verknipt gewoonweg.Hard maar ik meen het wel , iedereen kan zich toch wel voorstellen hoe laat een kapsalon open gaat hoe lang een knipbeurt dan wel iets anders duurt en dan kom je gewoon niet 1 minuut voor sluitingstijd. Ik haal het nog niet eens in mijn hoofd met al mijn haren en dat zijn er nu erg veel hahaha.
    Liefs van Roos

  4. Sommige reacties kunnen heftig zijn…

  5. Ik snap je helemaal Chantal! Ik heb het ook vaak zat meegemaakt dat om 5 voor half 6 er nog een klant om een onsje rosbief of lever kwam terwijl je nét de snijmachine schoon en weer in mekaar gezet hebt. Mág je dan alstublieft een beetje focked up pissed zijn? Is niet meer dan menselijk en als die bewuste klanten heel eerlijk zijn, begrijpen die dat toch zeker zelf ook wel?

  6. We snappen je wel allemaal merk ik…

  7. Ik blijf nog steeds bij mijn vorige standpunt

  8. Het zou moeten kunnen dat je voor sluitings tijd nog geholpen mag worden ik heb dat eens meegemaakt bij een theehuis die ging sluiten.

    Maar ook ik zal het niet in mijn hoofd halen om dat opzetteliijk te doen.

  9. Tsja, als een ieder zomaar zonder afspraak binnen kan lopen om 1 minuut voor sluitingstijd dan werk je het ook wel in de hand, maar ik zou me niet gemakkelijk voelen en gewoon een afspraak maken of vroeger langskomen 😉

  10. IK GEEF JE NOGMAALS GELIJK!! MENSEN MOETEN LEREN DAT ZE NIET ALLEEN OP DE WERELD ZIJN EN REKENING HOUDEN MET ANDEREN!!!

    Groetjes, Mario

  11. Ik vind het van de gekke dat als er iemand om 17.55 uur komt binnenlopen, nog geholpen wordt. Ik denk dat ieder normaal nadenkend mens niet om kwart voor 6 nog even snel naar de kapper gaat voor een behandeling van een uur.

    Dus ik begrijp heel goed dat als er zo’n klantje binnenkomt -en je moet haar/hem helpen- dat je daar pissed off van raakt… Ik zeg: volgas in zijn haar oor knippen dan leren ze het wel! 😉

  12. Zoals ik zei, ik heb het met je te doen. 😉

  13. Ik kom altijd een minuut voor sluitingtijd binnen, dan weet ik zeker dat ik ook heel snel klaar ben en geen slap gelul van de kapper hoef aan te horen 🙂

  14. Waarom sluiten jullie de winkel niet gewoon om zes uur. Laat je de klant lekker iztten tot de volgende ochtend. Jullie zijn er uiteindelijk voor de klanten en niet omgekeerd. Is dat een goed standpunt, Chantal?

  15. Mogen jullie dan niet zeggen, wij sluiten binnen 1 minuut, voor een behandeling van een half uur moet je iets vroeger komen?
    Anders moet je er altijd rekening mee houden dat je moet een half uur langer moet werken. En wat als er tijdens dat half uur nog iemand binnen komt? Volgens mij moet je eens met je baas een regeling treffen om hier paal en perk aan te stellen.

Geef een reactie

