Creatief met…….

ย 

11 Reacties op “Creatief met…….

  1. “Je weet niet wat je wilt :P”

  2. Urbanus is altijd goed. Maar als je zo’n klant vijf minuten voor sluitingstijd binnenkrijgt….

    Groetjes, Mario

  3. Ik heb net je logjes en alle reacties zitten te lezen over sluitingstijd. Mijn mening hierover is nog dat ik als optie zou willen aangeven om in ieder geval minstens een kwartier van te voren het bordje gesloten zou laten zien… Scheelt toch weer iets.

    En als zo’n mannetje binnen zou komen als Urbanus, zou ik gelijk de heggeschaar erop zetten! Haha…. lekker snel klaar!

    Groetjes, Arianne

  4. hahaha, zo zie je maar weer, ik ken nog veel te weinig belgische cabaret! Hij is zooo droog!

  5. Ik heb hier geen geluid tenminste die gebruik ik niet maar die frietzak op zijn hoof alleen al ๐Ÿ˜€

  6. Ze blijven toch goed hรจ.

  7. Hahahahaha. Moet je voorstellen dat je zo’n klant binnenkrijgt 1 minuut voor 6 ๐Ÿ˜‰

  8. hahah, lekker met de heggeschaar aan de slag ๐Ÿ˜‰ Gelukkig was ik vorige week bij de kapper en is alleen maar een toneuze en schaar gebruikt ๐Ÿ™‚

  9. Wel hip zo een sprieten kapsel.
    Maar ook ik durf de deur niet meer open te doen.

  10. hahaha, leuk stukje Chantal, toch een smile op deze sombere natte dag
    thanks, Corina ๐Ÿ™‚

Geef een reactie

