Spreuk van de week.

vraagteken.jpgWerken is niet slecht voor je gezondheid , maar ik neem liever geen risico.

19 Reacties op “Spreuk van de week.

  1. Ik hou van mijn werk …… Ik kan er uren naar kijken 😉

  2. En wat dan te denken van al die ARBO-trainingen, of veiligheidstrainingen die vaak verplicht zijn? Alle reden om geen risico te nemen!

  3. Als ik een aanval van werklust krijg, dan duik ik gelijk het bed in…….

  4. Mijn werk is mijn hobby 😀

  5. Dat komt deze week goed uit: ik heb vakantie.

  6. Als ik de postcodelotterij kanjer win doe ik zeker mee met dit motto.

  7. ach, daar hoef je tegenwoordig niet eens meer de postcodeloterij mee te winnen. Je kunt ze ook een process aan hun broek hangen omdat jij de enige bent die juist NIET gewonnen hebt.

    http://www.nu.nl/news/1069104/15/rss/%27Postcode_Loterij_doet_aan_emotionele_chantage%27.html

  8. Groot gelijk Chantal.
    Groetjes van Roos.

  9. Klopt Chantal, risico’s nemen is gevaarlijk!!

    Groetjes, Mario

  10. Ik probeer ook altijd het risico te ontlopen maar jammergenoeg trapt de rest er niet in… 😉

  11. IK werk niet eens…
    Maarja studeren heb je aan je eigen als het niet doet natuurlijk..
    Dus ik neem het risico!

  12. Werken? Da’s toch iets wat je een ander laat doen? :LOL
    Delegeren en uitbesteden is gezonder dan werken.

  13. Mijn werk is zeker niet slecht voor je gezondheid, het is gelijk fitness training 🙂
    Maak er een heel leuk weekend van Chantal
    Groetjes, Corina

  14. Is dit nou het vervolg op Ver****ft, Chantal? 🙂

  15. Vandaag heb ik lekker thuis gewerkt en daar is niks mee hoor! 😉

  16. Daarvoor hebben we ook personeel die het wel nemen.

  17. Welnee werk is niet ongezond, te veel wel.

Geef een reactie

