Mijn Eerste Keer.

bi.jpgMijn eerste keer kan ik nog goed herinneren . Het was op zaterdag 4 november. Er spookte van alles door mijn hoofd , het was een hele ervaring , en zeker heel spannend . Nooit gedacht dat het zo snel zou groeien , en nu we zes maanden verder zijn……gaat ook de media zich erin verdiepen . Wie weet waar het eindigt . We hebben het er samen eerst goed over gehad , is dit verstandig en wie helpen we ermee . We hebben de beslissing genomen om het te plaatsen met als visie , misschien kunnen we een aantal mensen behoeden . En een platform geven om hun ervaringen kwijt te kunnen . Dat is en was ons doel . (En misschien ook mijn nekschot) Lees hier mijn eerste log.

19 Reacties op “Mijn Eerste Keer.

  1. prachtig…. Mijn eerste blog is minder lang geleden…

  2. Altijd spannend zo’n eerste keer, hahhaha
    Bij mij alweer ruim 2 jaar geleden, of toch eigenlijk nog wat langer 🙂

  3. De tijd gaat snel.
    Voor je het weet ben je vijf jaar bezig.

  4. Ik ben al een hele tijd spraakloos daarover. Ik probeer mij er iets bij voor te stellen, maar snap het niet. Het is wel erg als je het slachtoffer wordt van zulke mensen.

  5. Heb alle linkjes bekeken. Wist niet dat je op deze manier begonnen was.

    De eertse keer is blijkbaar dus altijd de moeilijkste!!

    Groetjes, Mario

  6. Hoe snel mensen mee getrokken kunnen worden in zo iets, daar sta ik versteld van.
    Knap van je Chantal dat je het zo onder de aandacht kon en kan brengen.

  7. Goedemorgen en nu genieten van moederdag 😀

  8. Onder de aandacht brengen is stap één!! Knap!

  9. …ik wens je sterkte met Omnicum volgens mij ben je daar nog niet vanaf. Ik heb me verder niet in verdiept maar idd je heb daar met de stok in stront geroerd en nu gaat het heel erg stinken. Sorry voor mijn taalgebruik.
    Ik vind dat je het goed doet!!!

  10. Ik ken me dat niet eens meer herinneren 😉

  11. Ik hoop dat jullie veel mensen kunnen helpen hiermee! Een sekte is een eng iets! Dapper dat je dit onder de aandacht bracht en mooi dat je hierdoor aan het bloggen raakte!

  12. Je eerste keer en dan ook nog zo’n heftige ervaring! 🙂

    Sektes zijn eng maar als je er middenin zit dan denk je dat het je redding is, jammergenoeg…

    Mijn eerste keer is alweer ruim 3 jaar terug! 🙂

  13. al zijn het maar een paar mensen die je ervoor hebt behoedt, dat zijn er al een paar meer en nou het ook weer in de krant heeft gestaan, maarre vind het verhaal over je dochter dan ook echt heftig hoor en om met zoiets te beginnen.. maar zulke dingen moet je soms gewoon van je afschrijven

    liefs

  14. Heel heftig om te lezen , maar tegelijkertijd ook mooi.
    Liefs van Roos.

  15. Ik begin al bijna bang te worden dat we eindigen met een plastic pols

  16. Hier moeten we dus eens induiken………..

  17. Een kennis van mij is twee weken geleden aangesproken geweest door een ‘lichtwerker’ terwijl hij met zijn vrouw aan het zonnen was op het rutbeek. Het verhaald komt op mij vreselijk zweverig over…ze spelen met angsten om zieltjes te winnen. Mijn kennis is al geabonneerd (tegen betaling) op een email nieuwsbrief. Wie weet waar dit gaat eindigen….

  18. Mijn eerste keer was anderhalve jaar geleden hi hi ik snap hem nu….

Geef een reactie

