Afval scheiden een must .

afval_scheiden__dit_wordt_te_gek.jpg

15 Reacties op “Afval scheiden een must .

  1. Proest, waar moet de kots 😀

  2. Als ze nu maar niet beginnen te mixen 😕

  3. In duitsland kan je je nog vergissen tussen water en bier:p

  4. Dat is handig!!
    Maar inderdaad, net als Patrick vraag ik me af; waar moet de kots? En die bak mag dan 2x zo groot zijn als de rest…..

    Gr. Chick!

  5. Ik mis nog de bokworst…

  6. Daar zou ik dus echt geen coctail bestellen! :-/

  7. Hehehe, het blijven ook duitsers ook he

  8. Heel goed deze , die Mannen pissen wat af, hoeven maar een boom te zien en het is al bingo haha.
    Groetjes van Roos.

  9. De afdelingen limo en wasser zullen niet te doen hebben denk ik. Toffe foto!!!

    Groetjes, Mario

  10. Ben blij dat dit alleen voor mannen is! 😉

  11. Je gaat toch zeker geen bier weg plassen? Da’s zonde, hahahha

  12. die mannen moeten altijd weer iets aparts hebben

  13. Hahahahahaa, lachen! 😀

Geef een reactie

