Waarom zijn mannen…?

th_smile-1.gif* Waarom zijn mannen zoals dolfijnen?
Men zegt dat ze intelligent zijn maar niemand kan het aantonen.

* Waarom kan een man niet tegelijk knap en intelligent zijn?
Omdat hij dan een vrouw is.

*Waarom is het mannenverstand meer waard dan het vrouwenverstand?
Omdat het zeldzamer is.

* Wat wil je tijdens goede seks nooit horen?
Schat, ik ben thuis.

* Waarom heeft een penis een gaatje?
Dan krijgen de hersenen ook lucht.

Nou heren kom maar op met die comment’s!!!!

13 Reacties op “Waarom zijn mannen…?

  1. Ok dan maar jij heb er zelf om gevraagd, daar komt die dan:
    *Hoeveel mannen heb je nodig om een flesje bier te openen?
    Geen één. Het zou al open moeten zijn als ze het brengt.
    *Waarom is een wasserette een slechte plek om een vrouw te versieren?
    Omdat een vrouw die geen geld heeft voor een wasmachine, je waarschijnlijk ook nooit zal kunnen onderhouden!
    *Waarom hebben vrouwen kleinere voeten dan mannen?
    Dat komt door de evolutie van de mens: zo kunnen ze dichter bij het aanrecht staan
    *Hoe weet je dat vrouwen iets slims gaan zeggen?
    Als haar zin begint met: ‘Een man vertelde me ooit
    *Waarom laten mannen meer scheten dan vrouwen?
    Omdat vrouwen niet lang genoeg hun mond kunnen houden om de benodigde druk op te bouwen.
    *Als je hond aan de voordeur aan het blaffen is, en je vrouw aan de achterdeur roept, wie laat je dan als eerste binnen?
    Je hond natuurlijk: die houdt binnen tenminste zijn bek.
    *In het begin schiep God de aarde en rustte
    Toen schiep God de man en rustte.
    Daarna schiep God de vrouw; sindsdien heeft God noch man ooit rust !
    …..ik ken er nog een paar maar die bewaar ik voor later 😉

  2. Dit gaat mijn verstand te boven, maar daar ben ik dan natuurlijk een man voor, zeker?

  3. Sorry Chantal, ga er me geen zorgen in maken, ik ben te intelligent, begrijp heel goed dat ik een uitzondering ben, en als schat niet thuis is weet ik wel een ander gaatje te vinden.

    Gaatje in de penis…. gewoon om overbodig vocht kwijt te geraken.

    En nu vetrek ik op verlof!!!!

    Groetjes en tot 04/06/2007

    Mario

  4. Daarom houd ik van je…

  5. hihihihi, hilarisch toch!

  6. wa-ha-ha-ha hij is goed,beetje slap comment van de mannen hier 🙂

  7. Vraag: praat je weleens tegen je vrouw tijdens seks?
    Antwoord: jah… alleen als ze toevallig binnenkomt.
    *kijkt verschrikt*

  8. Geen kommmmmmentaar, daar is het nog te vroeg voor

  9. Waarom hebben vrouwen 1 hersencel meer dan een koe?

    Om te voorkomen dat ze de keuken onderschijten

  10. Hehehe. Hehe…..he…………he………………………

    He.

  11. Hahaha en dan NickN zijn commentaar;) geweldig.

Geef een reactie

