Einselganger ? ?

blond.jpgSoms ben ik aan het wilfen , en dan kom je leuke dingen tegen . En omdat mijn passie comment’s geven is , doe ik dat, als mijn hersens mij een prikkel geven . Maar af en toe loop (ik zit natuurlijk) er wel eens tegen aan . Inloggen voordat je comment mag geven , nou sorry hoor maar dan moet het me wel heel erg prikkelen wil ik het dan nog doen . Comment is voor mij net zo iets als iets zeggen zonder er bij na te denken . Oké heren ze is blond en kan ze wel denken , vragen jullie je nu af maar soms lukt het EUREKA , maar dan ook nog inloggen is soms te veel gevraagd en een geval van een beetje jammer.  En dan maar geen comment geven. Ben ik hier een einselganger  in?

12 Reacties op “Einselganger ? ?

  1. Euhm, niet echt. Het ligt er aan bij wie. Als het en vriendin is die het van me vraagt dan doe ik het wel, maar iemand met wie ik niks heb.
    En als je eenmaal geweest bent zorgen je cookies er een 2e keer wel voor dat het sneller gaat met inloggen, niet dan?

  2. Inloggen doe ik als ik het alleen heel bijzonder vind. Qua persoon dan…

  3. Hangt ervanaf of hetgeen waar ik op reageren wil me aanspreekt of niet. Meestal is dat wel zo, anders heb ik ook de drang niet om te reageren. Soms heb je extra mogelijkheden als je je registreert, dat is toch ook fijn 😉

  4. Bij mij hoef je niet in te loggen om te reageren en ik zou ook niet gaan inloggen, da’s mij net iets te veel moeite 😉

  5. Als iemand bij mij de moeite neemt om te reageren zal ik zeker wel inloggen, maar ik ga niet beginnen 😀

    Maar ik kijk niet op een reactie meer of minder ik bezuinig wel ergens anders op

  6. Ik heb daar geen moeite mee, vaak is het zo als je ingelogd ben heb je ook andere functies van een pagina tot je beschikking. Vaak is het ook zo een keer inloggen en je bent altijd ingelogd 😉

  7. Helemaal eens dus je bent zeker geen einzelganger!

    Ik heb me al lopen ergeren aan die spamcode bij web-log maar gelukkig had ik nog een web-log dus kan ik die spamcode in iedergeval voorkomen.

    Reageren gaat bij mij ook uit mijn hart. Het eerste wat in mij opkomt zet ik neer (niet altijd verstandig om te doen maar ja… thats me).

  8. ik hou ook niet van inloggen en net als belinda vind ik die spam codes ook helemaal niks!! zit me er dan echt aan te ergeren en dan moet het wel een speciaal iemand zijn dat ik dan graag een reactie wil achterlaten

  9. @Pluisje login bij me in en je zal geen last van die spamcodes meer hebben ;p het is een of ander sorry

  10. Er is geen 1 weblog waar ik voor inlog. Dan maar niet reageren. Als het vrienden van me zijn dan zou ik ze wel overhalen om iets anders te gebruiken dan een inlog systeem 😉

    WordPress heeft het wel goed geregeld. Daar kun je gewoon een post als spam markeren of niet. Als je het eenmaal toestaat, dan kan die persoon altijd reageren.

    Als je honderden reacties per dag krijgt dan zou een inlogsysteem misschien wel iets wezen, maar ook dat is niet aan mij besteed. Zijn vaak alleen maar reacties van een paar woorden, weinig ruimte voor discussie enzo.

  11. Voor inloggen ben ik te lui, al moet ikzelf wel dagelijks zeker 100 spammails verwijderen. Gaat overigens met één klik hoor, want voor 100 klikken ben ik ook weer te lui.

  12. @Vedat Dat je nog de tijd neemt om reactie te plaatsen….

Geef een reactie

