Met Trilfunctie….

4tn3dcav6hwj1caocpgkmcay9pjfncayb2l4wca2oe0fyca2zi2trcaqsq7aycafchcn1caqlvfmdcabgm9×2cajn6j9ocak6v3picaumlqe2camzpzywcame6v5wca4t626vcawqhn09cajw4ufjca2u6ti5.jpgIk heb 2 gsm’s over die ik eigenlijk wil verkopen.De ene is met camera, de andere met camera + trilfunctie.
Ze kosten 75 euro per stuk of 125 euro als je ze allebei wilt. (Simlock-vrij!!).
Ik heb er foto’s van gemaakt, kan je alvast kijken. Ik hoor het wel.

13 Reacties op “Met Trilfunctie….

  1. En nu?

    Groetjes Chantal.

  2. misschien zijn ze al verkocht 😀 ??

  3. helaas, ik ben voorzien en stap binnenkort over…

  4. Net een N73 gekocht… ai.

  5. Ik heb een telefoon van de zaak voor niets en dat trilt en heeft ook een camera 😉
    Greetzz en succes ermee!

  6. Geen foto! Maar ik was al voorzien van een high-tech-design Samsung E 900 (dubbelloops, overigens…)
    Groetjes, Dré.

  7. En nog steeds geen foto te zien…

  8. Ik zie geen foto’s, dus voor mij zijn het telefoontjes van niks.

  9. Heb er geen nodig eigenlijk, heb wel een wasmachine die trilt 😉

  10. Succes met de verkoop! Ik heb een echte koelkast Nokia 6310i en daar ben ik ernstig tevreden over!

  11. ik gebruik mijn mobieltje bijna nooit, dus nog 1 of 2 extra is niet nodig, hahah zoveel word ik niet gebeld 😉
    Maak er een leuke dag van morgen Chantal 🙂
    Groetjes, Corina

  12. Ik zie verder geen foto maar neh heb nog zo,n mobieltje en doe er niet eens echt veel mee.
    Sucses…….

Geef een reactie

