Sorry

cid_004901c759f600dfc3c0f3a39c52home80312f3660.jpg

Sorry er ging iets mis ,maarย ze zijn nog steeds te koop.

21 Reacties op “Sorry

  1. doe mij maar die met trilfunctie whahahaahhahaahaha

  2. Hmmm die telefoon ka ik nog wel gebruik, fototoestel komt altijd van pas… en ja die trilfuctie.. daar weet mijn lief wel raad mee ๐Ÿ˜›

  3. Past hij nog wel in mijn kontzak? Hahaha……

  4. Hehehe, hij is leuk ๐Ÿ˜‰

  5. Bijgaande accessoires doen het em eigenlijk. ๐Ÿ˜‰

  6. Die witte, kan je daar ook mee bellen? ๐Ÿ˜›

  7. Ik ga voor de rechter, en dan op het terras op een tafeltjeleggen.

  8. heb je daar ook een houder voor..

  9. Weer is wat anders dan een koelkast ๐Ÿ˜€

  10. Ik was er al bang voor… Tweedehands zij je hรจ, nou ik laat deze ronde voorbij gaan! ๐Ÿ˜‰

  11. Doet u mij de rechtse maar whaahahaha *lol*

  12. Welke hoort er niet bij….

  13. Erg leuk chantal !!!! die witte telefoon is wel oud zeg ???

  14. Het zijn wel koelkasten… hihihih

  15. Als je er dan nog een gratis elastiekje bij doet dan kun je hem ook hands-free gebruiken ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚

  16. hoe vaak is de trilfunctie gebruikt?

  17. Wordt hij met duracelbatterijen geleverd?

  18. Zo oud ben jij toch nog niet, dat je al spullen uit de tijd vanFred Flinstone kunt aanbieden, Chantal? Maar, die virbrator, is die gebruikt?

  19. @vedat: wie zegt dat ik niet oud ben.

    Groetjes Chantal.

  20. Package deals, I’m lovin’ it! ๐Ÿ˜‰ En, zijn ze al verkocht?

Geef een reactie

