De moeite waard.

imggif.gif

15 Reacties op “De moeite waard.

  1. Hehe, tjah daar hoef je niet verliefd voor te zijn 😉

  2. hi hi ik zeg niets 🙂

  3. Hahahahaaa, hij is goed. Nee, hij is briljant zelfs! 🙂

  4. Madbello:dus wel doe moeite waard ? Dat is je maar geraden ook!!!!!!!!!

    Groetjes Chantal.

  5. Ik wou gewoon de fi-po zijn, maar Mannie was mijn voor, maar inderdaad, ik word niet zo snel meer verliefd, maar wel anders dan eeuwige diepe liefde.

  6. haha, tja, sex is wat anders dan liefde.

  7. Mogen mannen nu zo over vrouwen denken? Wel een opluchting, dat ik niet meer stiekem hoef te denken, zeg.

  8. Verliefdheid komt, verliefdheid gaat, maar ons neuken blijft eeuwig bestaan… hoop ik.

  9. Hehe ja ik was nu lekker de pipo 😉

  10. Dat poppetje in het midden ziet er uit als een opblaaspop, hahahah 🙂

  11. 🙂 ik hou wijselijk mijn mond………………..hij is wel leuk ;p

  12. Hahahaha! Heel direct. Eerlijk. Dat wel.

  13. Ik vind hem zo leuk als vervolg op mijn laatste logje. Mag ik hem van je jatten om hem op mijn log te zetten?

  14. @rian: natuurlijk mag dat.

    Groetjes Chantal.

  15. Thanks! Ik zal er even netjes bij vermelden dat ikhem van jou gepikt heb!

Geef een reactie

