Blonds have……

12.jpgHet word altijd beweerd , maar is het ook waar ? Blonds have more fun !!! Ze flirten ook meer met passie blijkt uit onderzoek . Vandaar dat al mijn klanten blond willen . En als je aan een man vraagt wat ze mooi vinden is het altijd lang en blond haar .

27 Reacties op “Blonds have……

  1. Hoera. Ik ben ook blond ;p Maar wel natuurlijk, niet uit een potje.

  2. Ik ben van nature blond (inmiddels grijs bytheway) en ben nu rood/zwartharig. Dus ik heb camouflagekleuren op maar kan flirten als een gek hoor! 😉

  3. Even mijn mail-adres aangepast ivm mijn avatar! 😉

  4. Dan heb ik hier de uitzondering op die regel thuiszitten ;).

  5. Dan wil ik toch wel eens weten welk onderzoek dat precies was en bij welke mannen dat nagevraagd is. Ik heb namelijk lang blond haar,flirt me een ongeluk, maar geen hond ziet me staan! 😉

  6. Ja als een blondine aan een man vraagt wat ie mooi vind is het blond hehe, als ze toevallig rood haar heb zeggen ze rood 😉

  7. Het blijft een kwestie van smaak denk ik, maar over blondes beweert men veel meer, hahahha 🙂

  8. Wat zeggen ze ook altijd over roodharigen? Iets met kussen ofzo toch?

    Ikzelf heb ook lang blond haar maar heb nog nooit wat de stelling in je log gemerkt….. snik!

    Groetjes, Chick!

  9. Maakt me niet uit, als ze maar lief zijn.

  10. Dat is een discussie die mensen altijd bezig zal houden blond, bruin, rood of zwart haar. Gelukkig is er zo iets als verf 😉

  11. Ik hou wel van een beetje afwisseling 😀

  12. Ik ben geloof ik toch in een verkeerde tijd opgegroeid.

  13. De smurfin heeft ook lange blonde haren, dat zegt genoeg!

  14. Blondjes smaken zoet, donkere meer zuur…

  15. Lang blond haar .. bovenop bedoel je dan?

  16. Nou daar ben ik niet mee eens.Ben zelf middenbruin en vanwege plotselinge heel subtiel nog verandering van kleur[met een loep te zien] laat ik het bij de kapper heel mooi chocoladeachtigbruin kleuren en staat heeeeel mooi en en de rest doe ik ook hahaha *lol*

  17. Moet je die lol niet opvatten natuurlijk als zijnde geintje,tis echt hoor ben verre van blond.
    Ja op de pc dat dan weer wel,maar gil ik gewoon om hulp als het moet.

  18. Ik prefereer nog steeds donkere ogen en donker haar, maar ik hoor dan ook niet bij de mannelijke kuddedieren die “blauwe ogen en blond haar” in de rondte blaten.

  19. hgelaas, ik ben niet blond…

  20. pfft… zeg nou zelf! Wie is het knapst? Bree, Susan, Lynette of Gabrielle? (Als je geen desperate housewives kijkt kun je deze vraag skippen). Volgens mij begint blond uit te raken!

  21. Joepie! Ik wist het! Vandaar dat ik altijd zoveel lol heb. 😉

  22. Nou ik blij,ben blond en heb lang haar!!
    Zou trouwens niet anders willen want fun heb ik zeker!!Groetjes

  23. Nou…laat al die blonde vrouwen maar flirten…brunettes zijn toch mooier 😛

  24. dan zeggen ze altijd: lang blond haar. Altijd suggereert dat iedere man dat vindt. Ik ben man en vind dat niet per definitie en dus slaat die zin nergens op. Men verneukt de taal voor drogbewijzen. Klinkt simplistisch? Het leven is simpel, maar simpel leven…

  25. Precies Stella!
    Kijk met jou kan ik leven 😉

  26. Pingback: PressPosts / User / MacBrae / Submitted

  27. Misschien hebben blond menschen meer lol omdat ze de rest toch niet helemaal door hebben. Zit daar misschien het antwoord???
    Er zijn namelijk ook genoeg brunettes die na blonderen heel natuurlijk overkomen. Mirul

Geef een reactie

