Veiligheidsvoorschriften.

 

Letten we even op!!!!!

17 Reacties op “Veiligheidsvoorschriften.

  1. mmm…birgit schuurman!

  2. Geef mijn maar Katja 😉

  3. Oh, wist ik nog niet… 😉

  4. Doet ze best sierlijk!

  5. Altijd belangrijk zo’n boodschap niet vergeten als je vliegtuig neerstort! 🙂

  6. Dus als ik condooms heb…

  7. hihi…. ik vind dat roze vliegtuig érrug mooi!!

  8. Dat weten we dan ook weer……………….

  9. hij wil maar niet afspelen hier… dus helaas… geen gevatte opmerking van mij vandaag.

  10. Lijkt me echt leuk om in het echt zo tezien in een vliegtuig (die koppen om je heen toppie !!! )

  11. Wat een ervaring heeft die meid, klote dingen

  12. whahahhahahahahaa ik denk niet dat de mannen gehoord hebben wat er verteld werd 😉

  13. Als die vrouwen maar weten hoe ze het doen moeten hehe, kenne ze je ook de schuld nie geve als het fout gaat 😉

  14. Ik heb nog nooit zoveel mensen vol aandacht zien kijken tijdens de normale veiligheidsvoorschriften! 😉

  15. dus altijd over je schouder gooien 🙂

  16. zo dank je voor die gratis cursus hoor ik ben weer een heel stuk wijzer na dit filmpje 🙂

Geef een reactie

