Spreuk van de week.

imagesaa.jpgWie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond.

15 Reacties op “Spreuk van de week.

  1. Die is raak, hahaha

  2. beter je billen dan je lippen!!!

  3. Zere billen is ook pijnlijk hoor…

  4. of gebraden worst ….

  5. En vooral voor de vrouwen is dat belangrijk (zeker als men naakt zont) 😛

  6. Daar kutje wel eens gelijk in hebben, Chantal.

  7. Ach?! Wat minder haar op der doos, dat zou der niet misstaan..

  8. Ja, da’s nog pijnlijker.

  9. Het is allebeide pijnlijk ja 🙂

  10. Ik heb mijn billen verbrand en anders om ook, zou ik aan beide kanten genaaid worden ???

  11. Autsjjjj….! Liever niet nee.

  12. Daar heb ik ook wel is een peuk op laten vallen tijdens het pissen 😀

  13. AU! Moet dr niet aan denken. Hoewel ik ooit eens met mn billen in de brandnetels zat toen ik op een parkeerplaats ff moest plassen en het donker was. Ook geen aanrader. 😉
    Fijn weekend!

Geef een reactie

