Gevaarlijk spul….

ggggg.gif

17 Reacties op “Gevaarlijk spul….

  1. Dit sloeg op dat sexfeest, maar had evengoed op de BNN show kunnen slaan.

  2. Zo een chatbox sla ik over.
    groeten Travel.

  3. hahahahahahahahaha werelds hahahahahahahahaha

  4. Er zijn altijd idioten die dan ja zeggen. Er is toch ook iemand opgegeten? Een Duitser die via een chatbox deze oproep deed. Echt waar. Ik kijk nergens meer van op.

  5. heheh ja voorstellen genoeg op i-net 🙂

  6. Ik ben ook ernstig benieuwd naar het antwoord! 😉

    Tis natuurlijk van de idiote wat er allemaal weer is gebeurd en Fokke & Sukke spelen daar altijd lekker op in!

  7. Klinkt wel geil zeg, zo’n vraag.

  8. Fokke en sukke maken ook wel veel mee 😉

  9. Gelukkig chat ik nauwelijks 🙂

  10. Die gasten zijn echt leuk!
    xxxx

  11. Ik ben ook benieuwd naar het antwoord 😀

  12. levensgevaarlijk die chatboxen!!

  13. hahaha, tjah wat zal dat antwoord nou zijn 😉

  14. Nog geen antwoord? Die typt wel errug langzaam zeg! 🙂

  15. Ik ben ook benieuwd wat het antwoord is….
    Weet jij het antwoord inmiddels Chantal? 😀

Geef een reactie

