Ideetje?

zsj_2593.gif

20 Reacties op “Ideetje?

  1. Ik heb mijn rijdje met kandidaten al klaar 😉

  2. Of zoals ik van de week ergens hoorde:
    Zet 3 mensen uit Ethiopië neer in een stoel, uitgemergeld natuurlijk. En laat het publiek kiezen wie een luxe diner krijgt en de andere 2 worden weer zonder eten op het vliegtuig teruggezet….

    Of… zet 3 uitgeprocedeerde asielzoekers op een stoel… wie mag toch blijven? En wie niet?

    Tja.. zo kan je er nog wel meer verzinnen!

  3. Kunnen we geen organen gaan ruilen? De Grote Ruilshow?

  4. Koppenruilen ook altijd leuk 😀

  5. Bijna alles is al op de televisie, alleen niet alles wordt uitgezonden.

  6. Wat dacht je van webloglintje, die je dan toch niet krijgt show…

  7. Het verzinnen van goede tv-shows valt nog niet mee! Ik laat het graag aan de proffesionals over en laat me lekker verrassen.
    Maar ik denk dat een draagmoedershow wel wat zou zijn!

  8. Vreselijk al dat soort shows, ik ga er in ieder geval niet naar kijken, die donorshow ook echt te bespottelijk voor woorden!

  9. Zusje kijkt volgens mij veel te veel tv… 🙂

  10. Uiteindelijk was die donorshow wel een knaller.

  11. Ik vind dat de grens inmiddels wel bereikt is op tv, maar wie ben ik ….

    Miss ~B~ stuurt je een warme groet uit het zinderende zuiden!

  12. Laat de programmamakers het maar zelf uitzoeken.

    Wij blijven bloggen, veel plezanter!!!

    Groetjes, Mario

  13. Laat de programamakers het maar zelf uitzoeken.

    Wij blijven bloggen, veel plezanter!!!

    Groetjes, Mario

  14. Nederlandse tv begint wat op de japanse tv te lijken.
    Het kan niet zot genoeg zijn.
    Maar ook daar raak je aan gewend.

  15. Ze willen nou een show maken om alle vrouwen uit een dorp te halen en dan kijken hoe de vrouwen en kinderen zich redden, Dorp zonder vrouw heet dat.

  16. Tja, het zal wel van kwaad tot erger gaan. Je vraagt je af waar de grens ligt hè? Hoewel ik de grote donorshow grandioos vond!

  17. Ze kunnen van nederland 1 wel een spelletjeszender maken, dat is toch wat de meeste mensen willen.

  18. Laat dat dan alsjeblieft geen belspelletjes-zender worden…. Of misschien de belspellen omwisselen van “we zoeken een meisjesnaam: chant_l” met een vraag als “x = 10log(pi) * -log(38) -> wat is x?”
    Misschien zou ik dan ooit nog eens de intentie krijgen daadwerkelijk te bellen..

  19. Ja, toch komt het er eens wel van vrees ik… dit soort shows.

  20. We hebben het nou wel gehad met al die real life soaps , nee ze kunnen in hilversum beter onder de douche gaan met een soapie.

Geef een reactie

