Power.

16 Reacties op “Power.

  1. Ikke nog wel moet al lachen om de uitspraak

  2. Op de maandag heb ik er meestal niet veel kracht voor
    🙂

  3. oh my.. en ik hoopte nog wel zo dat ik na ’t Tori Amos concert (dat zich in de HMH tegenover de ArenA, waar G&J spelen, bevond) van vorige week voorlopig niets meer over ze zou horen..

  4. Waar heb je geen kracht meer voor?

  5. Wel ik ook niet, denk dat ik maar eens vroeg ga slapen.

    Groetjes, Mario

  6. is dat een statement?

  7. Ik ook niet, maar dat ligt aan het weekend

  8. tja, dan moet er mee stoppen. Wat het ook is waar je geen kracht meer voor hebt.
    Effe lekker achterover zitten of gaan liggen en bijkomen.

    Of een ander t-shirt kopen misschien? 😉

  9. Neem een Red Bull .. 😛

  10. Ik kom net bij de tandarts vandaan en heb er ook ff geen kracht meer voor…

  11. J&G – die twee mogen van mij VERDWIJNEN!!

  12. Telde voor mij voor vandaag ipv maandag;-)

  13. Tja… soms heb je van die dagen!

Geef een reactie

