Lekkere Ruikende Mannen.

Wat denk jij ? Gaan onze mannen dit waarderen.

gepikt van : De Telegraaf.

18 Reacties op “Lekkere Ruikende Mannen.

  1. Boodschappen doen weer leuk ๐Ÿ˜€

  2. Daarom koop ik dat spul niet. Ik heb genoeg aan 1 vrouw. (sorry: 2)

  3. Boodschappen doen was altijd al leuk hoor Patrick…

  4. Wah… ik gebruik geen axe.. ๐Ÿ˜ฆ

  5. Axe heeft volgens mij weining effect op vrouwen.

    Voor degenen die het toch proberen, laat het eens weten hรฉ!!

    Groetjes, Mario

  6. ik heb niets met die reclames van Axe

  7. LOL, deze vind ik wel weer leuk. Mijn vriend gebruikt de nieuwe Axe en hoewel ik er heel enthousiast van word komen de vrouwen (gelukkig) nou ook weer niet over elkaar heen klimmen vanwege de geur (maar misschien komt dat omdat hij niet vijf minuten zijn borstkas in staat te spuiten alsof je erin moet douchen ๐Ÿ˜‰ ). Maar over het algemeen vindt menigeen het wel een erg lekker geurtje hoor.

  8. Laat ik nou van mijn dochter die Axe voor vaderdag hebben gekregen met de mededeling, dat de vrouwen dan wel achter mij aan zouden lopen. Ik heb het zojuist gebruikt en ben benieuwd. Van mij mag het hoor.

  9. Je schrikt je toch wezenloos als dat je echt overkomt hehehe

  10. ik vind ze helemaal geweldig verzonnen!!

    alleen ga ik even andere doe voor manlief kopen ๐Ÿ˜‰

  11. LOL hij is leuk hรจ??
    Die op de tv is ook wel grappig. Leuk dat ze ook elke keer het zelfde deuntje gebruiken ๐Ÿ˜‰

  12. Ze gaat in iedergeval tekeer als een kip zonder kop! ๐Ÿ˜‰

    Wanneer komt de vrouwenlijn van Axe uit? ๐Ÿ˜‰

  13. Die laatste paar reklamefilmpjes van Axe vind ik ook leuk! Vooral wat ze uitkramen….. haha.
    En van mij mogen ze inderdaad ook met een vrouwenlijn komen!

    Groetjes

  14. Ik ben geen Axe fan, maar die filmpjes zijn best leuk ๐Ÿ™‚

  15. Lijkt mij een rede om never nooit axe te kopen! Sjeeee wat overdreven dit.

  16. Sjee wat overdreven dit zeg … ik zou zeggen geen axe kopen!

  17. Ik zou zeggen: geen axe kopen

  18. Ze denken vast dat alle vrouwen gek geworden zijn maar vinden het best wel leuk haha

Geef een reactie

