Een Dag Niet………

imagesddddd.jpg

Een dag niet gelachen is een dag niet geleeft. Dat is mijn moto maar voor de humor-loze mensen onder ons hier een tip . Je kan hem natuurlijk ook kado doen voor die ene chagrijnige collega of misschien je schoonmoeder.

11 Reacties op “Een Dag Niet………

  1. FIPO ! Als je toch geen humor hebt kan je hier ook niet om lachen πŸ™‚

  2. bedankt voor de tip πŸ˜‰

  3. Er is niets fijner dan heerlijk lachen…

  4. Precies, elke dag een beetje lachen en ik doe elke dag mijn best op mijn log πŸ˜‰

  5. haha, die cursus is lachen! wow.

  6. Hahahaha…. ik doe mijn best om dat motto iedere dag waar te maken. Maar met dat weer van de laatste tijd, wordt het me wel erg moeilijk gemaakt!

    Groetjes, Arianne

  7. Dat was een leuke vrouw.

  8. Als ze mij zien dan lachen ze al:D

  9. Sorry voor lange afwezigheid maar kon ook een tijdje niet reageren weer. Maar nu dus weer wel zag ik.
    Groetjes van Roos.

  10. Lachen is heerlijk..! Helemaal mee eens…
    Ik kan me soms zelfs echt verheugen op “de slappe lach” dat is de beste lach die er bestaat, dan kun je er even weer tegen…;)

    πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚

Geef een reactie

