Vroeger.

comp.jpg

Vroeger hadden we sex , nu heeft hij een computer.

25 Reacties op “Vroeger.

  1. Dat is geen stille hint meer schat ! ๐Ÿ™‚

  2. Geweldig, Tal! Hij is leuk…
    At MB: ik leef met je mee…

  3. Geen mooier spel dan overspel.

  4. En bedankt Bill Gates!

  5. @boilingpoints:hoezo je leeft met hem mee ?

    @xroosx: je slaat de spijker op zijn kop.

    Groetjes Chantal

  6. Ik ken het Chantal, ’t is moeilijk concureren met de digitale snelweg. Gelukkig win ik (uiteindelijk) meestal. Nog wel…Ik leef met je mee ๐Ÿ˜‰

  7. @Tassie:Er zit een stekker aan die trekken we er gewoon uit hihihih

    Groetjes Chantal.

  8. ja, tijden veranderen…

  9. Ach, dat zal ze thuis vast wel weer willen bevestigen…Vooroordelen ๐Ÿ˜‰

  10. @ Chantal : Moet jij niet de ramen semen ??? ๐Ÿ™‚

  11. Pingback: » Vroeger hadden we sex MADBELLO:

  12. lekker snel computertje daar val ik wel op

  13. Een computer is goed, maar sex nog beter en niet met de computer hรฉ!!

    Groetjes, Mario

  14. Hey Chantal het grappige is dan eigenlijk dat niemand het over die vent heeft die voor deze ellende heeft gezorgd ๐Ÿ˜‰

  15. En zo lossen de problemen vanzelf op ๐Ÿ˜€

  16. Hahahahaha en vroegรขh had jij hoofdpijn en tegenwoordig een stuk minder zeker? ๐Ÿ˜‰

  17. @belinda: hoofdpijn dat ken ik niet.

    Groetjes Chantal.

  18. En jij zit het er meest achter, vermoed ik zo…

  19. ach hou vol ๐Ÿ™‚ maar het is wel helemaal waar!

  20. En niet zo’n beste zo te zien.

  21. Uhm… dit herken ik zelf persoonlijk niet. Gelukkig. ๐Ÿ™‚

  22. Uhm… ik vraag me af of iemand dit รผberhaupt herkent! Haha!
    Nog bedankt voor je reactie Chantal!

  23. Er moeten nog meerdere standjes bestaan, niet? 6 :p
    een kamasutra van de computerstandjes!!!!

Geef een reactie

