Zuinig Met Energie.

imggiffok.gif

12 Reacties op “Zuinig Met Energie.

  1. Ja zo kun je het ook zien 😀

  2. Energie verspillen is nooit goed.

    Groetjes, Mario

  3. Ik zou zelfs in de auto blijven slapen want F&S hebben duidelijk een goede smaak!

  4. Ik wordt een beetje moe van het milieu geneuzel en daar springen fokke en sukke weer mooi op in, hahahha 🙂

  5. Whahahahahaha

    Greetz van Miss B en een pootje van Charlie

  6. In zo’n auto wil ik ook wel naar de bakker. Mijn fiets is mooier dan onze auto LOL

  7. Ze blijven zeldzaam leuk … F&S … en ook altijd zo’n lekker actueel thema 😉 Ik zir op ÊÊn lijn met Belinda, met zo’n auto heb je geen huis nodig hahaha

  8. alles kost energie!
    fijn weekend

  9. greetzz from the beach 😛 :>

Geef een reactie

