Trauma ?

Het is nu 9 Jaar geleden , maar het voelt als de dag van gisteren . Netjes op tijd op de uitgerekende imagesdd.jpgdatum begonnen  de weeën oké dan, kom maar op miljoenen vrouwen hebben dit ook gedaan dus ik kan dat ook . Ik  val onder de noemer  van “wat een ander kan kan ik ook” en na 9 maanden word je toch nieuwsgierig wat gaat er uit komen …en hoe ? De eerste dag ging goed ik waggelde door het huis (want lopen kan je dat met zo’n buik niet meer noemen) en wachten op wat komen gaat en ja heren het doet pijn maar goed dat hoort erbij. Wat leuk dan word hij/zij de 19 of 20 augustus geboren , maar helaas het liep iets anders . De weeën kwamen niet goed opgang “zeer deden ze wel” en uiteindelijk de 21ste maar naar het ziekenhuis ondertussen had deze moeder niet geslapen want dat gaat niet met weeën . En uiteindelijk na lachgas(wat zeer aan te bevelen is) en alles wat medisch verantwoord was werd hij 22 augustus om 16.58 geboren een beer van een baby . Een nu word hij woensdag 9 Jaar hij is bijna groter dan zijn moeder en zijn schoenen zijn mij al 2 maten te groot . Maar hij is voor mij het mooiste wat me ooit is overkomen .

En Bevallen doen we niet meer HET IS ME NIET BEVALLEN.

16 Reacties op “Trauma ?

  1. Ik doe het niet met liliputters, zij heeft wel maat 37 🙂

  2. Nou, ik moet je eerlijk bekennen dat het mijn ook niet zal zijn. Ik ben blij dat ik een man ben. 😉 Gefeliciteerd met die bink van je.

  3. wil ik het nu ooit nog wel een keer meemaken :S

  4. Alvast proficiat met de verjaardag van je “beer” 🙂

  5. Ja die bevallingen hakken er lekker in! 😉
    Maar je hebt toch maar mooi een zoon op de wereld gezet! Gefeliciteerd met de a.s. verjaardag!!

  6. We hebben het uiteindelijk voor elkaar gekregen , hoe tja euhhh je krijgt het niet bepaald kado als je begrijpt hoe ik het bedoel. Maar ooooooow wat zijn we trots en verliefd op onze kanjers iedere dag weer. Mag ik je alvast van harte feliciteren met je “Beer” van 9 jaar alweer en wat gaat dat hard he de tijd.
    Liefs van Roos

  7. Gefeliciteerd met de verjaardag dan alvast. Negen jaar.. time flies.
    Ik ken trouwens niemand die een bevalling bevalt, wel mensen die het ‘de moeite waard vinden’ voor wat ze er voor terug krijgen.. 😉
    En ik? Ik heb geen ervaring en toch twee prachtige kinderen (maar niet fulltime en dat bevalt ook niet).

  8. haha leuk, gefeliciteerd, mooie herinneringen dus

  9. Heel verstandig, dat je gestopt bent met bevallen als het je niet bevallen is. Ben je trouwens overal mee gestopt. Ik bedoel ook met roken na de seks?

  10. Vandaag dus, nou van Harte gefeliciteerd en een heel gezellige dag! 🙂

  11. Beter laat dan nooit: nog gefeliciteerd, hé! Wat betreft een bevalling: ik hoef het gelukkig nooit mee te maken. (afgezaagd en tevens niet orgineel) Een uitspraak van vele mannen, zo niet allemaal. We zijn nu eenmaal schijterts en bang voor pijn. Ik was je even voor.

  12. ik heb drie dochters en vind dat het best makkelijk ging 😉
    Gefeliciteerd!!!!!

  13. Dood gaan zal je vast ook niet bevallen…

  14. Alsnog gefeliciteerd 😀

  15. Oew nog gefeliciteerd! En dat bevallen lijkt mij ook niets maar ja, zonder schijnt wat lastig te zijn 😉

  16. leuk geschreven! wat een kerel heb je dan ineens he? ik weet nog dat ik op een dag dacht, er loopt ineens een man in mijn huis, wanneer is dat toch gebeurd?
    alsof je je omdraait en ineens denkt, heb ik iets gemist ofzo?

Geef een reactie

