Blond?

 

Dit is zelfs te dom voor blondjes.

24 Reacties op “Blond?

  1. Ben je blond ? Dat zou ik moeten weten πŸ™‚

  2. LOL!! Dat ik denk dat mijn sleutels ergens anders zijn terwijl ze in het contact zitten zou mij ook nog wel kunnen gebeuren, maar niet weten dat je de deur normaal kan openen met een hendeltje .. mijn hemel!

  3. lol, what’s that sound? the keys are actually in the ignition?

  4. Goedemorgen wha wha niet om aan te zien en te horen πŸ˜€

  5. Ooooow my GOD!!!

    Dit is is , ik heb hier geen woorden voor…

  6. Tja… ik kan me niet voorstellen dat er iemand zo dom is…

  7. Ghegheghe, zo blonT als’t maar kan! πŸ˜€

  8. altijd weer die blondjes πŸ˜€ maar hij is wel goed!!

  9. Mijn vriendin zou dit ook kunnen tegenkomen, en zij is niet blond…

    Groetjes, Mario

  10. Dan ben je te blond voor woorden

  11. krijg zo maar een telefoontje als je op zo een helpdesk zit, zou jij je lach nog kunnen inhouden? πŸ˜‰

  12. Ik had niets anders verwacht.

  13. In slaap gevallen Chantal ??? 😦

  14. blond is blond en da’s nu eenmaal zo πŸ˜‰

  15. Hallo dan tis alweer 10 september een nieuwe week,een nieuw loggie ook wellicht πŸ™‚

  16. Whahahahaha, dan ben je echt dom zeg πŸ˜‰

  17. hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

  18. Wordt hier ΓΌberhaupt nog wat neergepleurd, of ben je gestopt met bloggen, Tal?

  19. En vandaag is het prinsjesdag , dus zit het er ook niet in denk ik…

  20. ‘T is stil, aan de ooooverkant

  21. shit.. het filmpje is niet langer available.. maar de reacties hierboven zijn al wel duidelijk, haha

Geef een reactie

