Internetcafe

blo.jpgEen blondje gaat naar een email-center, omdat ze haar moeder eens een email sturen wil. Medewerker: Dat kost 50 euro mevrouw. Blondje: Zo veel geld heb ik niet, maar ik zou er alles voor doen om toch een berichtje naar mijn mammie te kunnen sturen…..! Medewerker: (met opgetrokken wenkbrauw) Werkelijk alles ?!?!? Blondje: Ja, ja, alles ! Medewerker: Nou, dan komt u maar eens mee naar achteren. Hij gaat naar een kamertje achterin de zaak. Het blondje doet wat haar gezegd werd en volgt hem. Medewerker: Kom naar binnen en sluit de deur achter je Zij sluit de deur. Medewerker: Ga op je knieΓ«n voor me zitten! Ze knielt neer. Medewerker: Open nu mijn broek….. en neem hem er uit ! Ze twijfelt eventjes….., maar haalt hem er dan toch uit, houdt hem met beide handen vast en wacht. De medewerker sluit zijn ogen van opwinding, zucht eens diep en zegt: “Ga door, ga door.” Ze bevochtigt nog eens haar lippen. Dan beweegt ze haar hoofd langzaam naar voren toe, tot dat haar gespitste lippen zich vlak voor de optimalepositie bevinden. Ze haalt nog eens diep adem…..en fluistert zachtjes…… “Mamma, kun je me horen……?”

Gepikt van :onzin.com

9 Reacties op “Internetcafe

  1. wha wha snel naar de wc πŸ˜€

  2. Hoe krijg ik hier de foto bij mijn reactie ?
    of is dat alleen bij wordpres.com

  3. Patrick: dat is inderdaad alleen als je bij wordpress zit dan gaat dat van zelf.

    Groetjes Chantal.

  4. hahahaha….
    Waaar haaal je ze!

  5. HA HA HA, bij onzin.com dus ! πŸ™‚

  6. Wat erruggggggggg DOM whahahaha en zo nee laat maar hihihihi
    Fijn weekend Chantal πŸ™‚

  7. Een oude, maar blijft goed.

    Groetjes, Mario

  8. Breakie, breakie, hahhahah πŸ™‚

  9. Ahahahaha! Die wil met dr moeder lullen! Ahahaha πŸ˜€

Geef een reactie

