Waar of niet waar?

pi.jpgWat te doen als je gedwongen wordt te pinnen (goede tip!!!)


Bij EEN TRANSACTIE AAN EEN GELDAUTOMAAT … ZEER BELANGRIJK! 
DEZE KLEINE INFORMATIE KAN VAN GROOT NUT ZIJN …

Indien U ooit gedwongen wordt om geld af te halen aan een geldautomaat 
om daarna te overhandigen aan uw belager,

weet dat ALS U UW PINCODE ACHTERSTEVOREN INBRENGT

( b.v. indien uw code 1234 is dient U 4321 als code in te tikken).

De machine erkent dat U de code met opzet achterstevoren
hebt ingevoerd.

U krijgt inderdaad het geld maar tegelijkertijd wordt de politie 
verwittigd dat U bedreigd of bestolen wordt.

De politie kan U in dit geval dus te hulp komen.


Deze nuttige informatie werd via de TV vrijgegeven en het blijkt dat 
slechts weinig mensen hiervan op de hoogte zijn.


Waar of niet waar?

5 Reacties op “Waar of niet waar?

  1. Het lijkt me nogal onwaarschijnlijk: het lijkt me nogal ver gezocht en ik geloof niet dat de politie zo maar in actie zal treden van het moment iemand zijn/haar pincode achterstevoren invoert. Ik geloof niet dat ze op tijd zouden kunnen reageren – in de meeste gevallen zijn de belagers al lang weg.

  2. Lijkt me niet.
    Ik denk dat als ik mijn code achterstevoren invoer, ik een code van iemand anders invoer.
    Zou wél een handige methode zijn trouwens, dát wel.

    Chantal ik kom jou ook fijne feestdagen en een heel goed 2008 toewensen! 🙂

  3. Lijkt me niet, erg onwaarschijnlijk 😉

  4. Ik kan U garanderen dat dit voor 100% een verzinsel is .

Geef een reactie

