Nieuw Jaar Nieuwe Uitdaging.

kan.jpgDaar ben ik weer, ik weet het heeft een tijd geduurd maar als kapster heb je het gewoon rete druk tijdens de feestdagen. En in die zelfde periode ben ik tot de conclusie gekomen dat je niet tot je 65ste kapster kan blijven. Dus tijd voor verandering . En dat kost tijd en energie . Goed nadenken wat je wil . Nou was mijn lijstje niet echt aan de korte kant, want er waren een hoop dingen die ik dus echt niet wilde. Zo is schoonmaken niet mijn hobby en dan druk ik mijn zelf nog netjes uit . En werktijden stond ook hoog op de lijst . Iets wat lichamelijk niet slopend is, want anders kan ik net zo goed me mijn handen in het haar blijven. Alles op een rijtje gezet was de conclusie. Ik moet naar kantoor. Ik wilde wel met klanten blijven werken want dat is iets wat ik leuk vind. Na een paar sollicitaties ging ik op gesprek en ja hoor of ik binnen een maand kon beginnen . Nou dat was wel weer erg snel, in overleg met mijn nieuwe baas kon ik op 7 januari beginnen . Vorige week dus wat een heftig weekje als kantoor klerk. Maar wel heel erg leuk. Een goede stap dus. En een goed begin van 2008. Het kappervak kan ik nog niet helemaal afscheid van nemen dus een dag in de week mag ik nog mensen verblijden met een nieuwe coupe. Dus zal ik jullie dit jaar op de hoogte houden op mijn nieuwe bevinden op kantoor. 
Een Reactie op “Nieuw Jaar Nieuwe Uitdaging.

  1. Leuk! En héél wat anders, maar groot gelijk..!!
    ’t zal wel ff wennen zijn inderdaad..:)

Geef een reactie

