BlogoBellissima.

pizz.jpgJa hoor ik ben ook de klos. Ik moet ook mee doen aan zijn spelletje. Ik hou niet zo van dit soort spelletjes. En het woord verbaast mij niks .Al die Italianen hebben altijd wel iets arrogantst over hun afkomst. Eten is heilig en moet zuiver zijn geen pakjes of magnetron maaltijden, nee puur en vers. Oké Madbello is niet een standaard Italiaantje…alhoewel qua lengte wel want het blijven kleine mannetjes, maar goed hij is nu al de meer dan de helft in Nederland en heeft een Nederlands pasport en nee ik hoef niet met hem te trouwen om een verblijfsvergunning .Hij mag zo ie zo blijven. Is hij dan eigenlijk nog een allochtoon? Een beetje wel want die cultuur zal er altijd in gebakken zitten (zouden ze de kid’s met de pizza’s in de oven leggen?) Ik wil hierbij niet zeggen dat de Italiaanse cultuur slecht is maar met sommige dingen zijn toch anders.Nou ondertussen heb ik een heel verhaal geschreven. En toch mee gedaan aan dit spelletje.
9 Reacties op “BlogoBellissima.

  1. Pingback: » BlogoBellissima MADBELLO:

  2. Schat ! Het word vanavond hamlappen in knoflook en rosmarijn 😉

  3. @Madbello:knoflook??? dat zullen mijn klanten morgen leuk vinden!!!!!!

    Groetjes Chantal.

  4. Ach jij doet ook mee, leuk!
    Pizzzaaa!

  5. Volgens mij heb je het zwaar het blijft maffia 😀

  6. Niet alleen het eten moet bij de italianen vers en zuiver zijn, dit geldt meestal ook voor hun vrouwkeuze. Zie deze opmerking als een compliment, gioia Donna fresca

  7. @SirCumSized Says:bedankt voor dit compliment.

    Groetjes Chantal.

  8. @Patrick :inderdaad maar hij ook hihiihi

    Groetjes Chantal.

Geef een reactie

