Mannen Denken Dat Ze Goddelijk Zijn.

mjn.jpgWat ik nu weer heb meegemaakt!!

Ik was van het weekend even in de stad en daar is best iets vervelends voorgevallen.
Ik zat even op een terrasje en daar zaten 2 kerels de hele tijd te loeren.
Ik heb hen direct duidelijk gemaakt dat ik daar niet van was gediend (je weet wel hoe ik dan kan kijken…).
Maar na een tijdje kwamen ze bij me zitten en lieten me niet meer met rust.

Heel irritant! Je weet wel hoe dat soort mannen zijn!

Uiteindelijk heb ik gewoon gezegd dat ik al “bezet” ben en dat ik absoluut niet in hen geïnteresseerd was.

Als bijlage een foto van de heren, voor het geval dat ze bij jou in de buurt komen, wees gewaarschuwd!!!!!!!


ddassw-copy.jpg

Als Robbie het was geweest had Madbello pech gehad hiihhi

11 Reacties op “Mannen Denken Dat Ze Goddelijk Zijn.

  1. Je weet niet wie ik gisteren ben tegen gekomen 🙂

  2. Deze mannen zijn ook goddelijk…

  3. En zeggen dat die ene getrouwd is enzo. Denken ze misschien dat ze filmsterren zijn ofzo? 😉

  4. Ja, ik kan me het heel goed voorstellen Chantal! Djeee, hebben die kerels niets beters te doen! Zo te zien voelen ze zich als waren ze filmsterren…ts… 😀

  5. Wat een glibbers ja! hihi…. die kunnen maar beter heel ver uit mijn buurt blijven!!! (anders bespring ik ze misschien)

    Groetjes, Arianne

  6. Die 2 op de foto zijn allebei getrouwd (niet met elkaar :P)

  7. @ Lucas: ik dacht dat Clooney vrijgezel is. Al jaren trouwens.

  8. Doe in het vervolg een bomgordel om

  9. Het zijn geen echte kerels als ze geen respect enhoffelijkheid vertonen richting het vrouwelijk geslacht. Het loeren is genetisch bepaald bij mannen dus daar kunnen ze niet veel aan doen. Het is best lastig als je niet gewend bent om eens een keer niet je zi te krijgen. In dat opzicht zijn veel mannen net kinderen.

  10. haha dat zijn George Clooney en Brad Pitt
    wooowww
    ze kunnen wel filmsterren zijn maar ze kunnen niet iedereen krijgen
    Groetjes
    michelle

Geef een reactie

