Met Je Neus…..

pasen.gif

In een koffiemok.

Wat maken we toch weer een ophef over die paasdagen ,het lijkt wel steeds gekker te worden hier in dit land. De supermarkten pakken uit. Moeten we nu met pasen ook een ingewikkeld diner op tafel zetten. Pasen is voor mij gezellig brunchen met mijn familie en dan is het klaar. Misschien eet ik wel gewoon stampot of zo.En jullie?

Ik wil jullie wel fijne pasen wensen.

4 Reacties op “Met Je Neus…..

  1. Ik denk dat het konijnenstampot wordt.

  2. Niks bijzonders bij ons, wat chocolade eieren en lekker ontbijten… Genieten van een dag langer weekend, meer niet!
    Greeetzz en een gezellig paas weekend!

  3. Ik zie het wel ga een beetje sleeen

    Fijne paasdagen

  4. Een heus Zeeuwsch ontbijt compleet met vette Zeeuwsche worsteballen en des avonds lasagne en 2e paasdag authentieke hollandsche zuurkoolstamp. 😀

Geef een reactie

