Waar Zijn We Mee Bezig?

hersens1.jpgDeze revolutionaire test laat zien wat er voor jou eigenlijk belangrijk is.
Ga rechtop zitten, let op de ademhaling, en zorg dat je handen zich
vlak boven het toetsenbord bevinden. Als je dit hebt gedaan kan de
test beginnen:

Tik hieronder in het witte vak zo veel mogelijk regels tekst, het maaktniet uit wat. Je mag ook willekeurig series toetsen indrukken(bijv. qwerty uiop[] asdfgh jkl;’ zxcv bnm,). Voor het beste effect doe je je ogen dicht tijdens het typen!
Binnen 10 seconden worden de getypte teksten vertaald naarwat er werkelijk in je onderbewustzijn omgaat! Geschokt ik niet !!!!!!!

2 Reacties op “Waar Zijn We Mee Bezig?

  1. Hallo Chantal,

    Ik heb deze test blindelings en vol vertrouwen gedaan, de uitslag verbaasde mij niets. Ik ken mezelf onderhand een beetje. Als een werkdag bestond uit uren van drie kwartier en de vrije uren uit vijf kwartieren. Zou ik met deze gedachtengang niet meer aan werken toekomen. Ook mijn baas was niet flexibel genoeg om in dit voorstel mee te willen gaan.

    Groetjes van de Old Sailor

  2. Tja, wat kan ik zeggen… Ik denk dat ik de uitslag maar voor mezelf houd, want ik schaam mij nu wel zo vreselijk verschrikkelijk. Mijn hele zelfbeeld totaal naar de knoppen. Mijn opvoeding kan regelrecht de prullenmand in en ik denk dat ik maar snel een jaartje op safari ga, helemaal in mijn eentje.

Geef een reactie

