IK WORD GEK!!!

Ik word gek van die doorstuur mail, ik moet toegeven dat sommige wel leuk zijn. Die mailtje met stuur door want het is knuffelweek of vriendschapweek want anders heb je geen vrienden of liefde of er staat je iets vreselijks te gebeuren als je het niet doet WHAT THE FUCK LIEFDE EN VRIENDEN GENOEG. IK heb er genoeg niet doorgestuurd en leef nog steeds buiten het feit dat ik daar gewoon geen tijd voor heb.Ik ben een werkende moeder zouden alleen werkenloze of 65plussers hier tijd voor hebben.Ik heb vaak genoeg geen tijd om een stukje hier te schrijven dus laat staan van die zinloze doorstuur mailtje beantwoorden zouden mensen wakker worden als je het nooit terug stuurt nee hoor ze gaan stug door. Is dit stalken en kan ik aangifte doen wat denken jullie?

4 Reacties op “IK WORD GEK!!!

  1. Gelijk aangifte doen!
    Ik stuurt nooit van die onzin door, bij mij is daarvoor maar 1 knop op de pc en die is niet erg vrouw vriendelijk…DEL!
    Grreeetzz en een mooi weekend!

  2. Ik verwijder ze gewoon als vrienden en ik spreek ze er op aan

  3. Ik erger mij vooral aan de MENSEN die dat soort mails doorsturen. Hebben die niets anders te doen?

  4. ik voel hetzelfde!!!
    delete alles wat er binnekomt waar FWD:: voorstaat!
    Na een tijd krijg je gwn niks meer!

Geef een reactie

