Stoere mannen praten over…….

vies.jpgMannen praten over bijvoorbeeld auto’s alsof ons vrouwen dat interessert.  En als een vrouw het belangrijk vind wat voor auto je rijd dat zegt dan meer over de vrouw, dan is het meer een vrouw voor de (jeuk) afwisseling dan de moeder van je kinderen. Sommige mannen praten over hun ex dat is ook geen goed onderwerp om met de vrouw van je (natte) dromen te bespreken. Ik heb de oplossing  gevonden mannen. Ik denk wel aan jullie !! dus voor alle onzekere  mannen die geen goed  gespreksonderwerp kunnen bedenken is dit misschien de perfecte cursus. Laat even weten wat je ervan vind.

3 Reacties op “Stoere mannen praten over…….

  1. Ik volg alleen cursussen op verzoek van mijn werkgever….
    huh dit slaat nergens op…..
    Ik heb het niet nodig want dat mag niet van mijn lief…. 🙂

  2. @nckn:jij hebt dus al slingers om

Geef een reactie

