Spreuk van de……….

lach.jpg

Achter iedere succesvole man, staat een stomverbaasde schoonmoeder .

4 Reacties op “Spreuk van de……….

  1. Sorry hoor ! Ik snap hem niet.

  2. @Madbello:Je bent zeker een dyslectiche allochtoon hihihihih

  3. Hallo Chantal,

    Ik heb net ondekt dat je weer blogt, ik zal ze weer met het nodige plezier gaan volgen.

    “Ik keek op naar de zon, terwijl mijn telefoon rinkelde.
    Naderhand had ik 2 dagen hoofdpijn, was het omdat mijn schoonmoeder belde?”

    Een oude zeeman

Geef een reactie

