1 April…………

kapsterNa een grootste carieremove in januari 2008 en nog een dag met mijn handen in het haar heb ik besloten om per 1 april en nee dat is geen geintje mijn schaar in de ring te gooien BUKKEN!!!!! Op kantoor gaat alles zo goed nu 15 maanden verder en al in functie nummer 3 met uitzicht op een leidinggevende functie word het allemaal wel veel 32 uur voor een werkende liefhebbende moeder en huisvrouw(omdat het moet) en minnares. Dus die ene dag in de week waarin ik kappertje mocht spelen moet dan maar afvallen en dan gaan we op kantoor maar een half dagje meer werken om de kredietcrisis buitens huis te houden. Het is een rare gedachte omdat ik al vanaf mijn 4de jaar zei :Ik wil kapster worden en dan nu op vrij willige basis niet door de crisis van mij baas er mee ophoud. Ik heb het jaren met passie gedaan .

4 Reacties op “1 April…………

  1. Ach ja, nu is het werk hebben is werk houden en dan gaat het gewoon om een inkomen en niet of je het nu wel het leukste werk vindt!

  2. ….. soms is het tijd om andere dingen te gaan doen, je schaar kan je altijd weer oppakken mocht dat nodig zijn….. succes!

  3. @jager:ik moet wel wat doen wat leuk is en met leuke collega’s anders ga ik gewoon op zoek naar wat anders.

    @nickn:het was tijd voor het roer om en ik heb geen spijt.

  4. Soms moet je de draden van het verleden “doorknippen” en met je neus in de wind de toekomst ingaan. Het ambachtelijk knippen zul je toch nooit verleren?

Geef een reactie

