Pasen

Het is een oudje maar misschien breng ik toch nog iemand op ideeen.

7 Reacties op “Pasen

  1. die heb ik nog niet gezien maar zal hem ook niet aan mijn dochters laten zien 😉

  2. @Nickn:je kan altijd je dochters nog blij maken met een eitje.

  3. HI HI , das een oudje maar zeker geweldig, goed idee om het voor mijn liefje te doen 😆

  4. Ik kende hem nog niet, maar het is ene leuk filmpje.

  5. Dit is de reden dat ik mijn kinderen vertel dat McDonalds slecht is en dat ze kuikentjes in twee stukken zagen om nuggets van te maken. Fijne paasdagen.

  6. Ik zie hem ook voor het eerst 😀

  7. Hahah, nee die laat ik thuis maar niet zien denk ik 🙂

Geef een reactie

