Afstammelingen van de aap…….

Wij mensen zijn afstammelingen van de aap dit bewijst het wel weer.

9 Reacties op “Afstammelingen van de aap…….

  1. wha wha ja dat is swaffelen 😀

  2. Is dit nu de zogeheten “stijve” slingeraap?

  3. hahah lachen!!!! Ja nu snap ik waar swaffelen vandaan komt…

  4. NOU HEREN IK WEET WEL IN WELKE HOEK IK HET MOET ZOEKEN ALS IK VAN JULLIE EEN COMENT WIL KRIJGEN HIHIHIH

  5. Je zal maar in zo’n hok zitten, ja dan ga je van alles zitten bedenken.

  6. En zo is de xylofoon (3 maal woordwaarde?) uitgevonden!

  7. Whahahah erg grappig maar geen swaffelen want dan moet ie half hard zijn, hihihi 🙂

  8. @jager:stokzwaaien dan?

  9. Grinniik…ik dacht hetzelfde als SircumSized…;)

Geef een reactie

