Stevig daten….

images (1)Ik heb zoals beloofd wat onderzoek verricht. Er ging een wereld voor mij open. Aangemeld op een gratis  datingsite. Een waarvoor ik geen uitleg over mijn volupse lichaam hoeft te geven en geen verassingen zijn als je op mijn foto klikt.Wat een reacties binnen 2 minuten, alleen blijkt dan gratis niet zo gratis te zijn want de verzonden chats en berichten krijg je dus niet te lezen.Sorry mannen. Beetje jammer maatje meer. Zeker voor de leuke en gezellige mannen die mij via chat en berichten iets met me wilde delen.Op naar Lexa die is toch ook gratis. Wat zullen al die mannen niet denken hier kreeg ik de ene mail na de ander maar helaas als je niet betaald mag geen berichten lezen.Hoe nieuwsgierig ben ik dan. Kan ik die leuke mannen weerstaan ? Derde poging stevig daten.nl lekker weer niks uit te leggen. Tot mijn verbazing is deze helemaal gratis maar er is niet veel activiteit al hoewel de mannen hier ook wel wakker waren ;-).Dus een beetje ondeugend en stout zoals ik kan zijn heb ik de heren van de betaalde site de link verzonden van stevigdaten . Maar helaas waren deze woorden snel van mijn profiel verwijderd dus profiel maar helemaal verwijderd met de opmerking. Ik kan niks zien als ik niet betaal. Tot mijn verbasing kreeg ik vannochtend een mailtje van maatje meer. Gefeliciteerd u heeft een maand lang gratis toegang op de site gewonnen …heren ik ben terug!!!!!PS: Ik heb me nergens voor ingeschreven maar bedankt maatje meer.

10 Reacties op “Stevig daten….

  1. Daarom is er totaal niets mis mee als een vrouw een maatje of wat meer heeft. Ik vind het onwijs mooi als een vrouw goede heupen heeft een mooie volle kont en een paar stevige benen. Zou er niet aan moeten denken dat ik een maatje 36 of kleiner zou daten laat staan een relatie. Als ik spareribs wil dan bestel ik ze wel :).

    • Altijd heerlijk om te horen dat mensen op dik vallen. Ik als (bijna ssbbw) kan daar echt van genieten als ik weer een dergelijke reactie lees :).
      Hellen (wel nickname)

  2. Ha ha @Barry helemaal gelijk !!! Ik hou ook niet van magere mannen of vrouwen .Dan kan je net zo goed je bezemsteel daten.

  3. Als je A zegt moet je ook B zeggen he! 😉 Stevig Nederland is trots op je.

  4. @madbello B hoe bedoel je??? Ik zit nu op twee sites en heb het er rete druk mee..zoek me eens op zou ik zeggen 😉

  5. @madbello dan zeg ik nu B …zin in een date met een volopse vrouw?

  6. Hoi Chantal,
    Leuk om, bij toeval, op deze site terecht te komen.

    Net als jij in bovengenoemd stuk meldt heb ik een beetje vreemde ervaringen met ”Maatje Meer’. Inderdaad eerst niets kunnen lezen en dan ineens een Lidmaatschap gewonnen voor een maand!
    Een vijftal berichten bekeken. Allemaal voor mij te oud en de sex spat ervan af. De een vroeg of ik grote borsten had, de ander had (sorry voor taalgebruik maar zo zei hij het letterlijk) een pik van een jonge vent. Een derde wilde skypen en of ik maar even mijn borsten wilde laten zien.

    Ik dacht op wat voor site ben ik terechtgekomen?
    Een latere reactie van een jongere man (als het waar is wat hij vertelde, moet je ook nog maar afwachten) kan veel duidelijk maken. Hij vertelde dat mijn profiel op een andere site stond (Iets van ”Oma wil”) en dat hij daarop had gereageerd. In zijn profiel stond administratief beroep en hij was vrachtwagenchauffeur!!!!. Hij moest iedere keer betalen als hij op een profiel klikte! Dus vandaar dan dat ”gratis’ lidmaatschap? Nogmaals als het waar is maar het zou echt veel verduidelijken.
    ”Stevig Daten” dan, inderdaad gratis en eerlijk is eerlijk ik heb daar wel een paar leuke reacties gehad maar daar werd de leeftijd letterlijk steeds jonger. van 31 naar 19, een stuk of zes jonge mannen die stuk voor stuk mijn zonen zouden kunnen zijn.

    Dan nog dit. Kreeg net deze week een bericht van Rubensdating dat ze op zoek zijn naar ”Single” voor een programma a la Robinson eiland of zoiets. ”Om volle mensen in een beter daglicht te laten zien” ”met respect etc. etc.”
    Een keer een reclame stukje van gezien. Pffff daar werd ik niet vrolijk van. Maar who knows misschien ben ik te bevooroordeeld. Hopen dan maar.

    Euhhh beetje lange reactie geworden …. ik moest blijkbaar iets kwijt.

    Vast bedankt Chantal voor je stukje en voor plaatsing :).

  7. Ik moest blijkbaar iets DUMPEN

Geef een reactie

