Datingsites..

images (2)Zoals jullie begrepen hebben ben ik in de wereld van datingsites gestapt.Waarom omdat iemand zei dat het een goed idee was.Wat me wel opvalt is bij de betaalde sites de vraagstelling voor je profiel leuker is. Er word zelfs gevraagd of je tattoos en piercings hebt wat een beter beeld geeft van de ander. Als je nieuw ben in deze wereld  zoals ik wil  je eerst ontdekken of het jou prikkelt  dan zijn de gratis site prima. Maar waar gaat het uiteindelijk om. Visueel is belangrijk heb ik gemerkt, een beetje vage foto laat nog wat over aan de fantasie. O en dat doen de heren graag fantaseren!!! Maar die automatische berichten die aangeven ‘ik heb je profiel bekeken en zou graag wat van je willen horen’. Fuck off ik wil hier versiert worden, waar zijn de prinsen op het witte digitale paard gebleven, moet ik het initiatief nemen dacht het niet mannen. Ik moet zeggen dat de jonge heren onder ons erg charmant zijn. Niet zo kort door de bocht en als je blond vraagt wat ze dan echt willen ben je alleen een toevoeging voor hun ..carrousel. Je kan zo de hele dag achter je laptop zitten in je Victoria secret outfit en de mannen voorzien van een gewillig antwoord.Word vervolgd….

PS wel netjes doorgegeven dat ik al bijna 10 jaar een relatie heb..maar ik geloof dat ze dat nou net even extra spannend vinden.De mannen denkt aan jou ligt schat hihii (sorry)

2 Reacties op “Datingsites..

  1. Ben dan toch benieuwd hoe je er uitziet, aangezien je veel berichtjes krijgt 😀

Geef een reactie

