Wat mannen willen horen…

images (4)Gaat het om wat mannen willen horen op dating sites.Volgens mij is het uiteindelijke doel een date met hopelijk als resultaat seks. But correct me if i’m wrong.Na meerdere chat berichten met deze of gene in de online wereld valt het me op dat een goed begin het halve werk is. Als de heren starten met alleen hoi ben je mij al kwijt.Als ze je dan vragen wat je zoek, en ze krijgen niet het gewenste antwoord vragen we het gewoon nog een keer. Hallo kan iemand die mannen opvoeden AUB, het zijn net kleine kinderen die geen snoepje krijgen.Nou sorry mannen maar die fase van mijn leven ben ik echt voorbij.Een beetje humor en oprechte interesse doet het goed.Een tip voor de mannen lees het profiel eens door dan kom er misschien een echte date uit of in ieder geval een leuk chat gesprek of een goeie openingszin.Of je nu online aan het chatten ben of iemand in levende lijve tegenkomt het valt en staat met de openingszin. Dus mannen die deze Skill niet machtig zijn blijven dus jaar en dag op deze sites rond dwalen.Hoe frustrerend is dat. Maar als de heren het willen horen …lijken we allemaal op Doutzen en de seksdrive van Bobbi..en lopen we de hele dag in onze string door het huis te huppelen.

6 Reacties op “Wat mannen willen horen…

  1. De rede dat het wat geworden is tussen mij en mijn vriendin (bijna vrouw nog een paar weekjes) is dat ik eigenlijk totaal geen moeite deed. Was gewoon mezelf kletste en lachte wat. En na een week of twee zei ik gewoon dat ik haar wel zag zitten. Haar reactie was dat ze heel blij was maar het niet verwacht had van mij, omdat ik niet op haar aan het “jagen” was.

  2. Iedere vrouw is anders(en wat dat betreft ben ik misschien wat ouderwets) @barry en vergeet niet dat dit de online wereld is waar ze opzoek zijn naar spanning en seks.Want het vrouwtje is zo spannend niet meer.Het zal heel wat relaties naar de klote geholpen hebben.

    Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk.
    Heb jij haar gevraagd of zij jou ?

    Groetjes Chantal X X

  3. Ik snap die mannen totaal niet als ze denken het vrouwtje is zo spannend niet meer. Dan denk ik, maakt jij het wel spannend voor haar? Verras je vrouwtje op ze tijd, doe eens iets geks, en laat haar vooral vrij om ook eens dingen alleen te laten doen met vriendinnen of zo. Wij gaan best vrij met elkaar om, als zij ineens in een gekke bui zin heeft om met vriendinnen te gaan stappen gaat ze haar gang maar. Als er iets is je weet me nummer en ik zie je vanzelf wel weer thuis.

    Ik heb haar gevraagd, had een lang weekend geregeld en vrij gevraagd bij haar baas. Had een mooi hotel een privézwembad gehuurd en nog meer leuke dingen. Uiteindelijk haar gevraagd en haar de ring gegeven. Uiteraard haar kennende was haar eerste opmerking “is hij echt?!”, ik heb nog nooit zo gelachen. Daarna kwamen er wel wat tranen bij haar :).

  4. Je slaat de spijker op z’n kop Barry ..wat doen mannen om het spannend te houden? Verrassen we het vrouwtje nog of wachten we totdat zij weer het initiatief neemt. Misschien een goed onderwerp voor de volgende blog.

    Wat ben je toch een prins …ik wens jullie heel veel geluk samen.

    Groetjes Chantal X X

  5. Bedankt Chantal, maar ik ben echt geen prins hoor in tegendeel. Maar probeer het beste me best te doen en het beste er van te maken en moet zeggen dat het wel aardig lukt heb ik het idee.

  6. Barry meer dan je best kan een vrouw niet verlangen..dat is voor sommige mannen al een opgave.

    Groetjes Chantal X X

Geef een reactie

