Mannen in de meerderheid….

images (6)Ik kreeg de vraag of mannen in de meerderheid zijn op de datingssites en dat vrouwen het voor het uitkiezen hebben.Wat een leuke gedachten 😉 ..maar ben op onderzoek uit geweest. Er zijn over het algemeen meer mannen (gemiddeld  vier keer zoveel) die zich inschrijven dan vrouwen daarom zijn sommige sites voor vrouwen gratis.Verder zijn mannen ook veel minder selectief dan vrouwen als het gaat om online een partner of sex zoeken. Gemiddeld reageren mannen op het profiel van zeer veel vrouwen op datingsites. Vrouwen hebben dus veel tijd nodig om alle reacties die ze krijgen, goed en aandachtig door te nemen voordat ze gaan reageren. Wij dames hebben het druk met reageren op jullie stoute berichtjes en hebben dus geen tijd om zelf te jagen. Sommige dan..Een goeie foto met een ondeugende lach en een leuke prikkelende tekst doet ook een hoop mannen.Misschien word er dan op  jou gejaagd…laat het even weten!!!

2 Reacties op “Mannen in de meerderheid….

  1. Dat komt denk ik dat de meeste mannen alleen met hun kleine vriend denken. Een vrouw is een vrouw (om het maar even netjes te zeggen) en als er seks uit voorkomt is het mooi, ongeacht hoe zij eruit ziet.

    Heb toen ik een paar jaar geleden nog vrijgezel was ook is op een datingsite gezeten. Maar ben hier na een paar afspraakjes echt mee gestopt. Het aantal wanhopige meiden die ik daar tegenkwam was echt niet normaal. Of het waren meiden die een kind hebben en ernstig opzoek waren naar een vaderfiguur voor hun kind, of ze zaten met schulden of andere problemen. Ik begrijp dat iedereen zijn pakketje meedraagt maar dit was echt niets voor mij.

  2. Dan had je het niet getroffen Barry.. ik neem het ook niet heel erg serieus
    😉 want de meeste denken inderdaad met hun kleine jongen.Ik doe het voor de fun.

Geef een reactie

