Spanning….

liefde.jpgIk weet dat het best allemaal spannend is mannen, om stiekem te chatten of te mailen. Zal ze al gereageerd hebben en hoe stout zou ze zijn? Maar realiseer je ook dat als je het stiekem doet dan je een hoop te verliezen hebt. Misschien ben je straks alles kwijt, vrouw , kinderen , huis.En zit je ergens op een zolderkamer en willen ze niks meer met je te maken hebben. Wees bewust van wat je hebt, en natuurlijk is het allemaal na een tijd je niet zo spannend maar daar kan jezelf verandering in brengen.Want dat spannende had in het begin ook met je vrouwtje en dat vuurtje is makkelijk weer aan te steken ( lees). En denken jullie nou echt dat het bij die ander zo spannend blijft.Heren ik hoop dat ik jullie hoger mag inschatten.Want mannen was de spanning het allemaal waard???

2 Reacties op “Spanning….

  1. Ik geloof echt niet dat het al die spanning waard is, ik zie die spanning ook meer als stress. Je moet gaan liegen en verdraaien, en voor wat? Om 1 of 2x je leuter in een ander te kunnen stoppen?

    Nee dat is niet voor mij weggelegd. Laat mij maar bij die ene blijven waar ik weet wat ik heb. En zoals ik al zei spanning moet je er zelf inhouden en dat vind ik erg leuk om te doen.

  2. Haha je bent geweldig Barry..mijn idee ik denk ook dat je goedkoper uit ben als je de dames van plezier gaat.En het scheelt inderdaad een hoop stress, zonnebank, alimentatie en uitleg geven waar je geweest ben en dan hopen dat ze haar nagels niet gebruikt heeft.;-) En je vrouw er niet achter komt.

    Groetjes Chantal.

Geef een reactie

