Puppy ogen….

images (9)Het chatten online is een spel en het leuke is (vind ik) dat ik niet echt rekening hoeft te houden met de ander. Maar zorgeloos mijn mening kan geven zonder dat ik daar voor afgestraft word met een zielige niet begrijpende blik. En wat makkelijker praat. Ik heb er meestal last als ik face to face met mensen spreekt dat ik diegene niet wil kwetsen. Niet dat ik opzettelijk iedereen zit te jennen, maar met chatten heb geen last van puppy ogen die je aankijken.En je ongezouten mening kan geven wat het uiteindelijk ook weer in  het verdere verloop makkelijker maakt want je kon achter dat beeldscherm oprecht zijn zonder schuldgevoel.Natuurlijk blijven we wel binnen de normen en waarde, alhoewel hoeveel mannen en vrouwen staan niet als single op een site terwijl ze een relatie hebben.Voor de dames geld dat 40% vreemdgaat in een relatie en voor de heren 12%. Dat zijn nog eens keiharde cijfers..stoute dames!!!

Een Reactie op “Puppy ogen….

  1. Smileys kunnen ook heel zielig kijken hoor! 😥

Geef een reactie

