Rokjes dag…

images (10)Het zonnetje schijnt en we willen allemaal weer die zonnestralen voelen. Als de eerste rokjesdag inzicht is worden de mannen onrustig. Maar wat doet het met ons vrouwen…Wij hebben geen blote kuitendag en zo aantrekkelijk zijn die kuiten niet.Maar wat triggert ons vrouwen ….dames laat eens horen.

3 Reacties op “Rokjes dag…

  1. Na mijn vrijgezellenfeest van afgelopen zaterdag mag ik als man nu wel meepraten op dit vrouwenonderwerp. Ik voelde mij erg bekeken daar zowel vrouwen en mannen. Dit kwam denk ik omdat ik in een kort jurkje liep en mijn benen alles behalve glad waren. Ook het laag uitgesneden bovenkantje was geen succes door weinig of geen aanwezigheid van een mooie volle decollete. Om deze pijnlijk situatie wat te verzachten was er vanaf ’s morgens vroeg al genoeg drank aanwezig. Al met al wil ik bij deze mijn respect uiten naar alle vrouwen in rokjes die dagelijks door mannen worden nagekeken en e.v.t. nog meer. Ik zou hier echt niet mee om weten te gaan.

  2. Bedankt Barry… 😉

  3. Mijn kuiten zijn wel woest aantrekkelijk maar ik heb toch ook liever rokjes dag, het liefste iedere dag!

Geef een reactie

