Zon en wijn….

download (5)Het leven ziet er toch heel anders uit als de zon schijnt. Het vervellende voor mij is dat ik me ook anders voel. Het gevoel dat ik op  avontuur wil gaan. Ik moet eruit. Lekker op een terras , met vrienden of alleen( niks houd me tegen). Glaasje wijn erbij en ik zie en voel in hoe gezegend ik ben. Al het negatieve (al is het glas bij mij altijd half vol) verdwijnt als sneeuw voor de zon en zie de mooie dingen van het leven.Wat doet jouw de mooie dingen van het leven inzien ?

7 Reacties op “Zon en wijn….

  1. PS: Lees goed glaasje wijn , ik heb het niet over flessen wijn 😉

  2. Dat ik het gene wat ik vroeger altijd wou nu al bereikt heb. Het leuke daarvan is dat ik nieuwe dromen kan gaan naleven.

  3. @Barry dromen naleven is altijd goed..kan je nooit zeggen, ik heb het niet geprobeerd.

    Groetjes Chantal.

  4. Sloten bier, een lekkere lik en blow 😛

  5. @madbello als je dan het mooie nog niet ziet ..weet ik het ook niet meer

  6. Vakantie dat doet mij altijd enorm goed! 🙂

  7. @realjager dan heb je ook de tijd om bij de goeie dingen in het leven stil te staan, ik denk dat in de hectiek van het dagelijks leven het mooie soms
    aan ons voorbij gaat .

Geef een reactie

