Adrenaline…..

Je bent met een groep mensen in mijn geval meiden en de een zegt ineens zullen we gaan raften. Natuurlijk schreeuwen we allemaal ,doe eens gek. En hoe gevaarlijk zal het zijn , toch ? Naarmate de datum dichterbij kwam begon ik hem toch een beetje te knijpen het ene rampen verhaal na de andere hoorde ik van mijn klanten kotsen de mensen hyperventileerde koppen , uitgeputte sportmensen enz. . Het enthousiasme begon te dalen maar wie A zegt moet ook B zeggen . Het was een grijze dag (gezellie!!) nu hebben we er echt zin in:-( Een beetje zenuwachtig waren we wel , eerst koffie en dan die pinguïnpakken aan , dat zorgde al een  massa humor . Na het zwemvest de helm en de schoentjes voelde we ons zeer aantrekkelijk . Toen instructies door een of andere surfdude , en dan pleuren ze je gewoon zonder boot halverwege de stroming in FIJN. Dat is zodat je weet hoe je moet reageren als je vroegtijdig de boot gaat verlaten. IK BEN HELEMAAL NIET VAN PLAN DIE BOOT VROEGTIJDIG TE VERLATEN. Ik wil eerst gilde ik ( je kan het maar gehad hebben )Na ik het water gegooid te zijn lijkt het net of je niet meer kan ademen want elke keer als je wil ademen krijg je een plons water over je heen dus lichtelijk in paniek maar wel met het vertrouwen dat ze je niet de pijp uitlaten gaan gleed ik de rivier af . Met lichtelijk ademnood ( en ik was zeker niet de enige ) kwamen we de kant weer op en mochten we de boot in . Toen begon het leuke gedeelte ik voorin  want ik zie graag dingen aankomen Gingen we de eerste hindernis door DIT IS GAAF!!!!! niet uit de boot gevallen want daar zorgde je wel voor(wel een paar keer met mijn kop in het water gehangen ) gingen we een paar keer de baan af. Wat een adrenaline stoot is dit zeg ik kan het iedereen aanraden. Daarna totally gesloopt alsof je marathon van Rotterdam gelopen hebt zijn we nog lekker uit eten geweest . Het was een leuke dag bedankt meiden.

14 Reacties op “Adrenaline…..

  1. Pingback: » Adrenaline MADBELLO:

  2. Toevallig vanmorgen nog gekeken hier en jawel hoor vanmiddag bij de Madbellokrant gelezen dat je hersenen het weer doen! Pfffffff gelukkig maar ik weet alles van pauze’s en weggooien enzo , maar goed jij hebt geraft.
    Hier in Zoetermeer toevallig met Europa’s grootste wildwaterbaancircuit!!! Jaaaaaa dat hebben wij toevallig en zelfs in de zomer een strandje erbij.Nog nooit geweest maar ik ga d’r eerst maar eens kijken.:)
    Groetjes van Roos en leuk je weer te lezen.

  3. klinkt coool!
    Ben ook eens gaan raften met de chiro, toen we in Zuid-Frankrijk op kamp waren, maar dat was iets minder spectaculair en bovendien verstonden we niets van zijn franse instructies 😉

  4. En gelukkig ben je weer ”levend” terug gekomen 🙂

  5. @Madbello: Daar was ik ook wel blij om.

    Dikkekus Chantal.

  6. Het lijkt mij inderdaad geweldig om in zo’n boot naar beneden te razen! Stoer!

  7. Nou flink hoor. Zo zie je maar, dat het allemaal nit alleen meegevallen is, maar ook nog leuk.

  8. Ik ben daar net na de opening met de zaak geweest. Het is heel mooi gemaakt. Body boarden vind ik wel heel grappig in overdekte.

  9. NickN: Daar maken ze flinke smakkers.

    Groetjes Chantal.

  10. Stoer!!!!

    Ik heb ooit een familyraft (waarbij je dus heel rustig kabbelt) meegemaakt op de Colorado River 😉

  11. Ja dat is wel zo maar met raften kan je ook mooi smakkerd maken (een uit mijn groep had zijn teen gebroken) 🙂

Plaats een reactie